Capitolul II- Inceputul unei iubiri

95 4 0
                                    

In timpul primului meci, scorul era strans, iar toate privirile erau asupra celei mai bune: Ryoko Shizuki. Ea avea sa indrepte cifrele de pe tabela de marcaj cu o singura lovitura. In jurul ei se auzeau numai soapte: “Cine e aceea? Cred ca e Ryoko Shizuki din clasa 2-B…Acolo e si Hiroyuki Naoko, e cel mai bun la fotbal!”

Meci dupa meci, Shizuki si Naoko reuseau sa uimeasca:

-Esti incredibila la volei, Shizuki-chan! exclama Kasumii.

-Mhm…nu e mare lucru. Nu fac nimic special!

Fetele din echipa adversa stiau ca nu au nicio sansa impotriva ei asa ca au trimis trei fete mai mari sa o saboteze. Inainte de al 3-lea meci, cand Shizuki a ramas singura in vestiar, ele au actionat:

-Ia uite pe cine am gasit aici, e chiar Ryoko Shizuki. Au spus-o cu dispret. Te-a lasat echipa singura? Nu mai au nevoie deja de tine?

-C-Ce tot spuneti acolo? Si…cine sunteti? Aa…

Inainte sa termine ce avea de spus, fetele o impinsesera in perete.

-Asculta aici! Echipa nu mai are nevoie de tine, le incurci munca si le faci sa se simta excluse. Ai face bine  sa te retragi, daca nu vrei ca tu si prietenele tale sa aveti probleme.

Dupa aceasta amenintare au impins-o pe jos si s-au intors spre usa ca sa plece, dar Shizuki, cu lacrimi in ochi s-a ridicat:

-Nu am de gand sa abandonez echipa cand are nevoie de mine. Am sa le ajut pana la final!

-Ce problematica e pacostea asta! Te invatam noi o lectie! si s-au aruncat asupra ei.

Intre timp, pe coridor trecea Hiroyuki, care auzind tipetele fetelor, a aruncat o privire la ce se intampla. O vazu pe Shizuki pe jos, iar inima lui incepu sa bata din ce in ce mai tare. Se duse intre ele si o ridica. Imbatisand-o, le arunca priviri de gheata celorlalte care o ranisera:

-Ar fi bine pentru voi sa nu va mai apropiati de ea.

-M-Multumesc! Uimita si printre lacrimi Shizuki isi ridica privirea.

-Hei, tu esti fata de ieri, care a dat peste mine…Numai in belele intri, ha ha! I-a pus mana pe cap si a zambit cald.

Shizuki simtea cum rosise si inima ii batea puternic. Intre ei se nasteau sentimente; mai mult decat o simpla prietenie.

Shizuki no HimitsuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum