Era sfarsitul lunii octombrie, iar pe 1 noiembrie era ziua de nastere a lui Naoko, asa ca Shizuki se gandi sa-i faca un cadou:
-Hei, Kasumii-chan? Daca ar trebui sa-i faci un cadou unui baiat, ce i-ai lua? Intreba Shizuki cu obrajii imbujorati.
-Hmm…probabil ceva ce il caracterizeaza. De ce intrebi asta atat de brusc? Cumva ai un
prieten iar eu nu stiu? Hahaha! O tachina Kasumii.
-C-Ce? Despre ce vorbesti? Nu. Era vorba de Hiroyuki-kun…se apropie ziua lui si voiam sa-i multumesc pentru tot ce a facut pentru mine.
-Aaa…inteleg! Iti place de Hiroyuki-kun. :P
-N-Nu! Nu imi place de el, suntem doar prieteni… Mintea ei spunea acest lucru, dar inima simtea cu totul altceva.
In drum spre casa, vazu intr-o vitrina un medalion din argint. S-a gandit ca ar fi perfect pentru Naoko, asa ca nu numai ca l-a cumparat, ci l-a si inscriptionat cu initialele “WNT”. Era cadoul perfect si ardea de nerabdare sa i-l dea la scoala.
Veni si ziua de 1 noiembrie, dar la scoala nimeni nu stia nimic despre asta. In pauza de masa, Shizuki il cauta pe Naoko ca sa ii dea cadoul:
-H-Hiroyuki-kun! Voiam sa iti dau asta si sa-ti urez “La multi...ah!
Naoko o trase intr-o clasa goala si ii puse mana la gura:
-Shhh…Nu fa galagie! Nimeni nu stie ca e ziua mea de nastere azi si nu vreau sa afle.
-Dar…de ce nu vrei sa-ti petreci ziua cu prietenii? intreba ingrijorata Shizuki.
-Pentru ca nu am prieteni, de aceea. Ramasese ganditor Naoko.
-Cum sa nu ai prieteni? Ma ai pe mine si pe Kasumii-chan, colegii de clasa, baietii de la fotbal. Iar Shizuki afisa un zambet larg.
Hiroyuki ramasese surprins si parca miscat de acele cuvinte si de acel zambet sincer, dupa care urma o imbratisare.
La sfarsitul orelor, in drum spre casa, Naoko se uita ce primise cadou de la Shizuki:
-Pff…fata asta ma surprinde pe zi ce trece… se putea citi in ochii lui bucuria de a sti ca are un dar special care sa-i aminteasca de ea. Dar ce are scris pe el? WNT? E un blestem sau ceva? facand o fata ironica, isi puse la gat cadoul.
----------------------------------------------------------------------
*Ziua de nastere a lui Naoko
Tanjōbi (たんじょうび ; 誕生日)= Zi de nastere
Tanjōbi omedetō (誕生日おめでとう) = La multi ani!
CITEȘTI
Shizuki no Himitsu
FanficRyoko Shizuki este o eleva de 15 ani, pana cand afla de trecutul ei si de misiunea pe care o are. Isi face prieteni, dar ii e greu sa ii lase in urma pentru datorie, asa ca incalca legamantul si traieste dupa propriile reguli. Shizuki no Himitsu=...