Rozdział 3

11.4K 499 40
                                    

Po wejściu do auta, już otwierałam usta aby się odezwać, lecz zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć, usłyszałam głos Asha.

- Wiem, że wydaje Ci się to bardzo dziwne, że dopiero po 15 latach odzywam sie do Ciebie i tak po prostu informuje Cię, ze jestem twoim bratem, a nasi rodzice nie żyją. Rozumiem , że pewnie trudno Ci było w to uwierzyć, Ale po stracie rodziców tylko Ty mi zostałaś, więc chciałem Cię mieć przy sobie. Nie oczekuje ze od razu będziesz ni ufała bez granic i będziesz mnie traktować jak brata, rodzinę. Mimo to zapewniam Cię, ze od teraz jesteś moja młodszą siostrą. Będę się o Ciebie troszczyć. Będę o Ciebie dbac. Postaram się zastąpić Ci matkę i ojca. Będę po prostu dla Ciebie.

Odebrało mi mowę. Nie wiedziałam co powiedzieć. Byłam szczęśliwa, ze będę miała kogoś, kto będzie o mnie dbał. Kogoś, kto będzie po prostu dla mnie, przy mnie. Nigdy nie miałam kogoś takiego i po tych słowach musiałam uważać, by się nie rozpłakać.

Wiedziałam, że muszę mu coś odpowiedzieć, Ale moja głowa była pusta. Nie miałam co powiedzieć. Nic.

Sądząc po wzroku Ashtona (który nawiasem mówiąc spoczywał na mnie, a nie na drodze. CZY ON CHCE NAS ZABIĆ!?!?) spodziewał się ode mnie jakieś odpowiedzi. Po jego oczach wiedziałam, że chce, abym mu powiedziała to samo co on. Że będę po prostu dla niego i będę jego rodziną na dobre I na złe.

To, co później powiedziałam zaskoczyło mnie samą.

Little Sister Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz