Rozdział 19

5.5K 272 15
                                    

Po drodze do domu rozmawialiśmy o wszystkim. Dobrze się poznaliśmy i wymieniliśmy numerami telefonu.

***

Po powrocie do domu dostałam SMA-a.

Od: Holi
Co byś powiedziała na wspólny wypad z chłopakami? Może na plażę? O 14? Będzie super. Ed I Shawn są już pewni xoxo

Spojrzałam na zegarek, była 12:30, więc miałam dużo czasu. Bez wahania Odpisalam dziewczynie.

Do: Holi
Z wielką chęcią z wami pójdę. To gdzie się spotkamy? xoxo

Już po chwili usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości.

Od: Holi
Może obok tego sklepu spożywczego na skrzyżowaniu? Już nie mogę się doczekać.

Odpisalam krótkie 'ok' i zaczęłam się szykować.

Wyciągnęłam z szafy mój strój kąpielowy i zaczęłam się przebierać. Gdy stanęłam przed lustrem w czarno-białym bikini doszłam do , ze w najbliższej przyszłości mogłabym zatroszczyć się o zgubienie moich zbędnych kilogramów, lecz teraz się tym nie przejmowalam tylko pakowalam się dalej. Postawiłam na krótkie spodenki z wysokim stanem i beżowy top. Wiosy związałam w dwa 'słowiańskie warkocze'.

Nim spostrzegłam, zegar wskazywał godzinę 13:45. Miałam 15 minut na dojście do sklepu, a jeszcze chciałam do niego wstąpić.

Zbiegłam szybko po schodach i założyłam moje vansy.

***

Droga na plażę , jak się okazało, była bardzo krótka i w mgnieniu oka znaleźliśmy się na złocistym piasku.

Po rozłożeniu koców i podbudowy się ubrań, chłopcy od razu pobiegli do wody, natomiast ja i Holi zaczęłyśmy się opalać.

***

Dzień minął nam bardzo szybko. Cały czas śmialiśmy się, graliśmy w siatkówkę, A chłopcy spędzali czas w wodzie.

***

Gdy o godzinie 21 zaczęliśmy się zbierać. Gdy sięgnęłam po telefon, pierwszy raz podczas wyjścia, zaczęła się bać powrotu do domu.

Little Sister Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz