#31 -Last-

3.9K 329 104
                                    

"Aww aww aww! Halmeoni~" Jimin menjerit kesakitan apabila telinganya ditarik(?) oleh halmeoni.

Aku hanya cuba menahan ketawa dari jauh. Bahahahaha! Padan muka! Tula. Main-main lagi.

"Buat halmeoni risau aje la kamu ni Jimin! Halmeoni ingatkan kamu hilang. Rupa-rupanya kamu ada kat sini." Bebel halmeoni sambil menarik telinga Jimin lagi.

Kesian pula aku tengok. Dah merah dah telinga Jimin tu dibuatnya. Pfftt...

"Aww...Jimin minta maaf halmeoni...apeo~" Jimin memuncungkan bibirnya.

"Dah. Sekarang kamu berdua pulang semula ke Seoul. Jumpa eomma dan appa kamu Jimin. Mesti diorang lagi risau. Dengan kawan-kawan BTS kamu tu lagi." Kata halmeoni.

"Nae halmeoni." Jimin menundukkan kepalanya.

-SKIP-

*****

Kami berdua melangkah perlahan-lahan menuju ke studio. Sambil berjalan, Jimin menggenggam tangan aku erat-erat. Aku hanya tersenyum.

Haha. Takut la tu.

Sebaik sahaja pintu studio dibuka.

"Park Jimin!!!!!!"

"Wargh!!!!!"

Terus Jimin diserbu hyung-hyungnya.

"Yah Jimin! Kamu ni buat kitorang risau tau tak?!" bebel Jin lalu menarik telinga Jimin.

"Aww aww hyung...apeo..." rengek Jimin.

"Hyung. Ni sorang lagi. Bersubahat dengan si Chim tu." kata Suga sambil menarik telinga Jungkook, menghampiri Jin dan Jimin.

"Auch Suga hyung! Sakit sakit!" Jungkook menyeringai kesakitan.

"Hah! Sama aje dua-dua ni." bebel Bang Pdnim pula.

Jungkook dan Jimin hanya menundukkan kepala mereka. Alahai...kesian pula aku tengok diorang berdua tu.

"Kami berdua minta maaf." kata mereka serentak. Dah kantoi kan....minta maaf aje la.

"AWWWW~~~Yela yela

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"AWWWW~~~Yela yela..mana la kitorang ni boleh marah lama-lama dengan korang berdua ni...come here. Group hug!" mereka bertujuh saling berpelukan.

Auch! Tiba-tiba pula aku hati aku tersentuh tengok diorang bertujuh tu. AWW~SWEEEETTTT~~~

Okay okay back to the story.

Jimin orang pertama yang melepaskan pelukan.

"Em....hyung." Jimin memandang Bang Pdnim.

"Em?"

"Saya dah buat keputusan. Saya nak kahwin dengan Jira."

Aku terus memandang Jimin dengan wajah terkejut. Wait. What???????!! Kahwin???

[✔] Dear Mr.Neighbor + Park JiminWhere stories live. Discover now