Jsem už unavená z toho všeho! Modlím se každý den, prosím Boha o pomoc a ... ta se mi nedostává. Jak někdo může věřit? Jak někdo může dávat víru v někoho, koho nevidí a v někoho, kdo je nespravedlivý?
Dnes jsem vstala s nadějí. Zdál se mi totiž krásný sen. Jako šťastná, bezproblémová rodinka jsme si vyrazili na piknik. K tomu můj malinký bráška, který v mém reálném životě neexistuje. Pohlcoval mě nádherný pocit, který mě doprovází i teď. Proto taková nálada... Často se mi ale stává, že z té výšky klesnu zase prudce k zemi.
Škola...
Kevin ze mě nechtěl spustit oči. Znervózňoval mě. Věděl však, že se s ním bavit nechci. Proč, když mám tu možnost, tohle dělám? Protože se nechci ztrapnit? Protože nechci navazovat kontakt, abych se nezamilovala, protože umírám? Možná... nebo mi v tom blokuje moje vypěstovaná sebeobrana.
Druhou hodinu mi bylo neuvěřitelně špatně. Točila se mi hlava, zrak se mi rozostřil a chtělo se mi zvracet. ,, Paní učitelko?'' vystřelila jsem ruku do vzduchu a přihlásila se.
,, Nepokřikuj!'' seřvala mě moje vyučující. ,, Na záchod nepůjdeš!'' věděla přesně, co jsem měla v plánu říct. Já se nikdy nehlásila, nikdy jsem nic nepožadovala ani na záchod jsem o hodině nešla. Proč nemohu aspoň jedinkrát odejít?
,, Mě je ale špatně!'' vyhrkla jsem a poté se chytila za hlavu. Hůř a hůř mi bylo. Propukl smích. Kromě Kevina, který trochu zmateně přihlížel. ,, Opravdu...moc vás žádám,''
,, Jenom simuluješ...'' Bylo mi zase do breku. Simuluji... ach...
Bez povolení jsem vyběhla z třídy ven. Za sebou jsem slyšela pobouřený hlas své učitelky, ale pak se tenounký hlas rozplynul a utichl.
Nevrátila jsem se tam. A své věci? Nechala jsem je tam. Běžela jsem domů se slzami v očích. Cítila jsem se na omdlení a pravděpodobně, když jsme přišla domů a ulehla do postele, jsem omdlela...
ČTEŠ
365 photos | CZ (revize)
Teen FictionKaždá fotka je jedinečná. Najdete v ní spoustu emocí a skrytých tajemství. Co ale znamenají fotky pro nešťastnou dívku jménem Friday? Pro ní znamenají život. Lépe řečeno...poslední vzpomínky na její ''život''. ,,365 dní mi zbývá a proto 365 fotek...