Justin
"Kdyby cokoliv tak mi napiš nebo zavolej." Přikývla a lehce se usmála. Natáhl jsem se k ní a chtěl ji políbit, ale uhla pohledem a rychle vystoupila. "Nashle-ahoj." Usmál jsem se a pozoroval jak vstupuje dovnitř. Když za sebou zavřela dveře otočil jsem se zpět na silnici. Nevím kam mám jet. Domů se mi nechce a ve škole bych dělal úplný hovno. Měl bych jet navštívit rodiče. Od maturity jsem u nich nebyl. Jenže ten problém je, že já chci aby ONA byla u mě. Přitahuje mě a ani netuší jak moc. Bude moje. V jednom kuse si ji představuju jak se svýjí rozkoší, kterou ji dopřávám. Chci ji slyšet vzdychat moje jméno. Chci aby se udělala jen pro mě. Jsem z těch představ vždycky tak tvrdej. Stejně tak jako teď. Oh musím se nějak odreogovat.
Dojel jsem do klubu. Vím že to asi není nejlepší místo kam by měl učitel chodit, jenže když potřebujete nutně zasunout tak kam jinam jít. Došel jsem k baru a chytl jednu blondýnu za zadek a zmáčkl ho. Ptáte se proč blondýnu? Připomíná mi Samanthu. "Tak co kotě? Nezašuk*me si?" Zeptal jsem se a svůdně si olízl ret. Ona mi hned chytla mého stojáka. "Tak ale rychle." Usmála se a už mě táhla nahoru. Strhl jsem z ní oblečení, nandal si kondom a tvrdě do ní vnikl. Začal jsem do ní tvrdě a nemilosrdně přirážet a představoval si na jejím místě Samanthu. Um jak já bych ji teď šukal. "Jo bejby jsi dokonalá." Zavzdychal jsem a naplnil kondom. Vyšel jsem z ní, kondom vyhodil a oblékl se. "Díky kotě." Mrkl jsem na ní a vydal se domů. Teď už jenom doma sprcha, ve které si vyhoním nad myšlenkami o Sam svýjící se pode mnou.
Sam
Mamka odjela do nemocnice. Nakonec jsem ji řekla, že nikam nejedu. Vytáhla jsem si z kapsy u džín papírek a vytočila to číslo.
"Prosím?" Ozvalo se.
"Pane pro-Justine?" Opravila jsem se. Je nezvyk mu tykat.
"Oh Samantho. Potřebuješ něco?" Zeptal se. Asi jsem se zamilovala do jeho chrapláku.
"No já vlastně ani nevím." Podrbala jsem se na krku.
"Aha. A platí zítra doučování?" Zeptal se.
"Ehm jo."
"Dobře tak zítra Sam." S mým jménem si tak pohrál že jsem se musela zachvět.
Zalehla jsem do postele a už se těšila na zítřek.
Druhý den 14:59
Je přesně za minutu tři a já se zaklepáním vstupuju do Justinova kabinetu. "Ahoj." Pozdravím ho a vytáhnu sešit z tašky, ale popravdě se dnes nechci učit. Pravda je prostě taková, že už mu nedokážu dlouho odolávat. "Polož ten sešit na lavici." Poručí mi. Položím ho a on dvěmi kroky stojí přede mnou. Tvrdě se mi přisaje na rty a já se jím nechám přitisknout na zeď. Obmotál kolem něch nohy když mi stiskne zadek. Kašlu na to, že je to můj učitel. On jednou rukou smetl všechny věci ze svého stolu na zem a položil mě na něj. Sundal mi džíny a jedním tahem roztrhl kalhotky. Začala jsem mu rozepínat kalhoty a sundala mu je i s boxerkama. Podal mi kondom a já mu ho nasadila.
Vnikl do mě a já svůj stisk nohou kolem jeho boků upevnila. Začal do mě přirážet a já začala vzdychat. On moje vzdychy umlčel svými rty tak, že mě začal líbat. Jeho přírazy byly tak surové a drsné a já prostě nedokázala odolávat. Už jsem začínala cítit jak se blížim k vrcholu a jeho přírazy nabraly ještě na síle. Zmítala jsem se v přívalu orgasmu a vykřikla jeho jméno do jeho úst. Vystoupil ze mě a sundal si kondom. Pořádně ho zavázal s vyhodil do koše. Podal mi ze země kalhoty a já si je oblékla. "Tak zase zítra." Řekl a já přikývla. "Byla jsi úžasná Sam." Zašeptal mi do ucha a pak už mě pustil.
Právě jsem zažila úplně první sex s učitele a bylo to teda něco!
Tak Sam už nedokázala odolat? Jak myslíte že to mezi nimi bude dál? Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Teacher JBFF√
FanfictionOn je učitel Ona jeho studentka On je jen arogantní idiot Ona drzá dívka #6 v FF (30.12.2016)