Provokace

6.8K 248 4
                                    

Zrovna s Jess probíráme mojí skříň a hledáme co si dnes obléknu. Jess řekla: "Něco sexy a odvážného." Tak hledáme. Jenže nevíme co. Pak to ale Jess vytáhla. Šaty, které jsem na sobě měla jen jednou v životě. Byli dokonalé. Usmála jsem se a oblékla si je. Jess mě ještě trochu namalovala a udělala mi vlasy. "Vypadáš dokonale." Muckla a já ji objala.

Došli jsme do třídy a Bieber už tam byl. Sedla jsem si na lavici a dala si nohu přes druhou a olízla se ret. Jess na mě mrkla a sedla si na židli v naší lavici. "Pane profesore?" Pronluvila jsem svůdně. "Děje se něco Sam-Samantho." Zakokral se když se na mě podíval. "Chtěla jsem se vám omluvit za ten včerejšek." Zakousla jsem se do rtu a sledovala ho. "T-to j-je v-v p-pořádku j-jen už t-to nedě-nedělejte." Koukla a přitom koukal na na moje šaty. No spíše na místo, kde by měli být moje kalhotky. Avšak s těmi šaty přece mít kalhotky nemůžu. "To jsem ráda pane profesore." Mrkla jsem na něj a on hlasitě polkl.

Sedla jsem si do lavice, ale nohy nechala na stole šaty si ještě trochu povytáhla nahoru až jsem je měla jen do půli stehen. "Mám nápad." Zašeptala jsem Jess do ucha a ta byla nedočkavá. Vysvětlila jsem jí to a ta s tím souhlasila. Šla na chodbu a hlídala. Asi po deseti minutách nakoukla dovnitř a řekla, že už jde. Stoupla jsem si a rozběhla se k Ryanovi a skočila na něj. Nohy jsem obmotala kolem jeho pasu a tím mi lehce vylezli šaty nahoru. Slyšela jsem zalapání po dechu. Sedla jsem si na svoje místo a upravila si šaty. "To bylo super. Měla jsi vidět jeho výraz." Usmála jsem se a "začala" se věnovat učivu.

Asi v půlce hodiny mě jeho kecy přestaly bavit a strčila jsem si sluchátka do uší a pustila si písničky. Nohy jsem si tiskla k sobě aby nic nebylo vidět. Začala do mě drkat Jess loktem a já na ní koukla. Ukazovala směrem k tabuli. Otočila jsem se a viděla ho jak na mě mluví. Vyndala jsem si sluchátka z uší a koukala na něj. "Vy vše umíte, že nemusíte dávat pozor slečno Somersová?" Zeptal se mě. "Vlastně jste to trefil. Umím." Nekecám. Kvůli vysoké chodím na přednášky a vše umím napřed. "Tak nám to pojďte vypočítat." Podával mi křídy. Vzala jsem si a ji a šla počítat.

Odložila jsem křídu a otočila ale na něj. "Máte to špatně." Sdělil mi a já se jen uchcechtla. "Mám to dobře." Založila jsem si ruce na prsou. "Z čeho tak usuzujete?" Zeptal se s nadzvednutým obočím. Vydala jsem se ke své tašce a vytáhla si zápisky z přednášek. Podala jsem mu je a on se zamračil. Prohlížel jsi je a mračil se. Vrátil mi je zpět. "Sednout!" Zaburácel a já si sedla. "Idiot." Zašeptala jsem a Jess vedle mě se uchechtla. "To nebyl vtip Jess." Sebrala jsem si tašku. "Kam si myslíte že jdete?" Zařval Bkeber. "Nechte měbuž do prdele bejt! Všichni mě nechte bejt." Zařvala jsem avyběhla ze třídy. Běžela jsem chodbou a nechtěla se zastavovat.

Zaběhla jsem za roh, ale do někoho jsem narazila. "Co tady děláš Sam?" Zeptal se mě Chaz. Naše škola je skojená s vysokou takže ho tady potkávám. "Ten novej učitel mě sere brácha. Už chci odsud vypadnout a jít na vysokou do New Yorku. Nechci už v týhle škole strávit ani jednu minutu!" Vykřikla jsem a on mě objal. "Shh princezno to bude dobré, musíš to jen vydržet a pak prostě pojedeš do New Yorku." Přikývla jsem a objala ho taky. "Co ti provedl?" Zeptal se mě. "Zasedl si na mě." Z oka mi vytekla slza. "Chceš odvézt domů?" Přikývla jsem a vydali jsme se ven ze školy.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat