Samozřejmě že mi lhal. Lhal v tom, že mě má rád. Jak by mohl? Spal s Beth a nejspíš ještě s několika holkama z téhle školy. Určitě jsem nebyla jediná. Zaskočilo mě ale když chtěl abych s ním po maturitě odjela. Proč? Já stejně odjíždím po maturitě a sama. Nechci aby jel někdo se mnou. Je to prostě moje cesta. Za moje peníze, které jsem si vydělala jsem si koupila lístek. Nechci s nikým cestovat. No ale to je jedno. Nebudu na to už myslet. Prostě pojedu a jeho sebou brát nebudu stejně jako neodjedu nikam s ním. Zakroutila jsem nad tím hlavou. A koukla se na Jess, která zrovna zastavovala před mým domem. Povzdechla jsem si. Nechce se mi domu. Bude mě čekat výslech od bratra. Zkouší to každý den a já jsem naštěstí odolná. Jen nevím jak dlouho to ještě vydržím. Chci mu to všechno říct pokaždé kdy ho vidím, ale nemůžu. Nenáviděl by mě. A to já nechci. Nechci aby mě můj vlastní bratr nenáviděl. "Uvidíme se zítra." Přikývla jsem a vystoupila z auta. U dveří jsem zamávala a vešla dovnitř. Hned u mě stál bratr a koukal na mě pohledem Řekni mi všechno. Zakroutila jsem hlavou. Vyzula jsem si boty. Vydala jsem se do kuchyně kde jsem hned otevřela ledničku. Vzápětí jsem zjistila, že tam nic není. No jo oba rodiče jsou v práci od rána do večera tak nemají kdy nakoupit. "Brácha musíme jet nakoupit." Zavolala jsem a vydala se zpět do chodby, kde už se připravoval i Chaz. Obula jsem se zatímco on si bral z přihrádky peníze, které tam vždy rodiče dávají pro případ nouze jako je třeba tato. "Můžeme." Řekli jsme oba nastejno. Chaz ještě popadl klíčky z poličky a vyšli jsme ven.
"A co vlastně potřebujeme?" Zeptal se když jsme vyjížděli s košíkem do obchodu. "Něco k večeři a zítra k snídani třeba?" Položila jsem mu řečnickou otázku. On protočil očima a vydal se k pultu s masem. Dal do košíku vepřové a kuřecí maso. Já jsem se stavila pro trochu zeleniny a ovoce. Společně jsme šli pro cereálie a mléko. To by nám zatím mohlo stačit. Všechno ostatní máme doma takže by neměl být problém. "Jeď zatím k pokladně ještě si pro něco skočím." Usmála jsem se na něj. On přikývl a vydal se uličkou k pokladnám. Já se rychle vydala do uličky, kde byli hygienické potřeby. Popadla jsem dva balíčky tampónů. No co já mívám taky svoje dny jako každá holka. Když už jsem se chtěla rozejít k pokladně do někoho jsem vrazila. Spadla bych na zem, kdyby mě ten dotyčný nechytnul. "Děkuju." Zakoktala jsem a nechala se postavit. Konečně jsem se na dotyčného podívala. Byl krásný. Měl hnědé vlasy a modrozelené oči. "Není za co. Takovou krásku bych nenechal spadnout na zem." Nádherně se na mě usmál. "Smím vědět tvé jméno?" Zeptal se a podal mi tampony co mi spadli na zem. Tak teď jsem se cítila hrozně trapně. "Jsem Sam." Usmál jsem se já. "Já Jaxon." Řekl a podal mi ruku. Přijmula jsem ji. "Třeba se ještě někdy uvidíme krásko." S mrknutím odešel. Já se rychle vzpamatovala a vydala se k pokladnám kde už na mě netrpělivě čekal Chaz. "Promiň promiň. Spadla jsem." Hned jak jsem to řekla tak se na mě vyděšeně podíval. "Neboj jsem OK." Usmála jsem se. Chaz zaplatil a vydali jsme se k autu.
"A fakt jsi v pohodě? Nestalo se ti nic?" Ptal se už hodinu Chaz. "Ne nic mi není. A teď mě nech vařit." Řekla jsem a začala míchat se sýrovou omáčkou. "A není to od srdce že ne?" Nasraně jsem se na něj podívala a on už konečně zmlknul a raději se stáhnul. Zasmála jsem se a dál se věnovala vaření.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Teacher JBFF√
FanfictionOn je učitel Ona jeho studentka On je jen arogantní idiot Ona drzá dívka #6 v FF (30.12.2016)