Nemocnice a sprcha

6.1K 244 6
                                    

Probudila jsme se a kolem mě bylo jen bílo. To už jsem asi umřela co? Takže takovéhla je umřít? Všude jen bílo a žádná bolest? Pokud ano tak bych chtěla umírat pořád dokola. Je to příjemné umřít. Nic necítíte ani nevnímáte.

"Sam vnímáš?" Pootočila jsem hlavou. "Takže jsem neumřela?" Zeptala jsem se. "Ne naštěstí ne." Usmál se na mě Chaz a stiskl mi ruku. Pokusila jsem se o úsměv, ale moc mi to nešlo. "Bál jsem se o tebe. Spala jsi celý týden." Z oka mu vytekla slza. "Týden?" Divila jsem se a on jen přikývl. "S rodičema, Ryanem a Jess jsme tady byli každý den. Dneska jsem tu jen já." Hladil mě po ruce. "Mám tě ráda brácha." Zašeptala jsem a víčka mi zase klesly k sobě.

Probudila jsem se a chtěl pohnout rukou, ale někdo ji držel. Vzhlédla jsem a vyděsila když jsem věděla kdo to je. Co tady dělá? Rychle jsem trhla rukou a tím jsem zapříčinila to, že se vzbudil. Kouknul na mě, ale já uhnula pohledem. "Samantho?" Promluvil na mě. "Měl by jste odejít pane profesore." Řekla jsem chladně. "Sam." Dotkl se mě, ale já sebou cukla. "Prosím jděte pryč." On nic neřekl a pak jsem slyšela kroky a prásknutí dveří.

Líbil se mi od prvního dne co nastoupil. Jo choval se jako arogantní idiot, ale prostě něco mě k němu táhlo. Jenže teď? Nenávidím ho a nejspíš se i bojím. Mám z něho špatný pocit. Nechápu jak si mohl jen tak nakráčet sem do nemocnice a sedět u mojí postele a držet mě za ruku jako by se nic nestalo. Kdybych nebyla maturitní ročník tak přestoupím do druhé třídy jen abych ho nemusela potkávat.

Justin

"Samantho?" Promluvil jsem na ní opatrně. "Měl by jste odejít pane profesore." Řekla chladně a ani se na mě nepodívala. "Sam." Dotkl jsem se jí, ale ona sebou cukla. "Prosím jděte pryč." Poprosila mě a já jen s kývnutím, které ano neviděla odešel. Bojí se mě možná dokonce nenávidí a já se jí ani nedivím. Jsem holt kokot a nespravým to. Prohrábl jsem si rukou vlasy a bouchl do volantu. Proč vždycky všechno poseru kurva?! Proč mě musí tak přitahovat? Proč jen musí být moje studentka?

Něco vám řeknu. Ten den jak na sobě měla ty děsně sexy šaty se mi z ní postavil. Měl jsem do dělat abych nevstal a nešel si ho do kabinetj vyhonit. Dělala to schválně. Věděl jsem to moc dobře. Ta malá mrška přesně věděla co chce a dosáhla toho.

Ten večer jak jsem byl u nich na večeři a přespal? Nemohl jsem od ní odtrhnout oči. Vypadala jako by se právě vzbudila a já ji chtěl ohnout přes stůl a ošukat. A pak ráno. Měla pootevřené dveře od koupelny a já ji sledoval jako nějakej úchyl. Byla ve spodním prádle a ta její postava páni. Má tak dokonalou postavu.

To samé ráno když mě viděla v tom ručníku jsem si přál aby ho ze mě strhla a zatáhla k sobě do pokoje a chtěla abych ji ojel. Tolik jsem v to doufal, ale ona jen utekla. Ve škole jsem se ji pokusil políbit a taky utekla. Ta holka mi jen utíká a já ji tolik chci sakra. Jednou bude moje ať budu muset udělat cokoliv.

Když už jsem byl konečně doma vlezl jsem si do sprchy a moje myšlenky patřily jen jí. Už jen při pouhé myšlence na její nahé tělo mi stál. Přejel jsem si po něm rukou a vzdychl. Začal js rukou rychle pupmovat a představovala si tam její dokonalé rtíky. "Och ano."
Opřel jsem se o studené kachličky za mnou a pohyby stále opakoval. "Ach ano Sam." Zavzdychal jsem její jméno a na dveře od sprchy vystříklo moje sperma. Vydýchával jsem svůj orgasmus a pomalu vypnul sprchu. Tak holkaě vážně přivádí k šílenství.

Úplně poprvé jsme viděli pohled Justina. Co si o něm myslíte? Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat