Byly jsme s mamkou v nemocnici a já chodila po různých vyšetřeních aby mohli říct jestli je vhodný pro mě. Doufám, že bude. Chtěla bych nové srdce.Chtěla bych být jako ostatní teenageři. Chodit na párty, pít alkohol, zkusit kouřit. Nic z toho jsem neměla možnost zkusit. Nesmím totiž porušovat pravidla. Pokud budu žít takhle tak mě vyřaděj z čekací listiny. A to opravdu nechci. Chci mít nové srdce a neudělám nic co by to mohlo ohrozit. "Samatho pojď." Přišla sestra a já se zvedla a šla dovnitř.
"Takže dobrá zprava slečno Somers. Dárce je vhodný. Operace by byla za dva dny a dnes si vás tady už necháme. Maminka vám dojede pro věci a sestra vás zatím dovede na pokoj." Řekl a otočil se k mojí mamce. "Vaše dcera bude na pokoji A24." Rozloučili jsme se s doktorem a sestra mě dovedla do mého pokoje. "Takže toto je tvoje lůžko. Prevleč se zatím do tohoto a za tak půl hodinky ti někdo přijde změřit tlak a teplotu." Přikývla jsem. Sestra odešla z pokoje a já si s provizorní noční košilí došla do koupelny a převlékla se. Přešla jsem k posteli a zalehla do ní. Do ruky jsem vzala mobil a hned se přihlásila na facebook. Měla jsem tam několik zpráv typu. Jsi v pohodě? Nestalo se ti nic? Zase něco se srdce? a podobně. Neodepisovala jsem jim. Sice to vypadá nadějně, ale nechci nic zakřiknout. Opravdu chci nové srdce abych mohla žít normální život.
Po půl hodině přišla sestra, která nesla tonometr a teploměr. Manžetu mi dala na ruku a zapla přístroj. Nesnáším měření tlaku. Když se ta manžeta nafukuje přijde mi to jako by mi chtěla uškrtit ruku. Přístroj pípnul a manžeta se konečně přestala nafukovat. Začalo mi to měřit tlak. Když se konečně manžeta začala vyfukovat, věděla jsem, že tlak už mám změřenej. Na displeyi blikalo 125/82. Což je normální tlak. Sestra mi ještě změřila a teplotu a nakonec s úsměvem odešla.
Chvíli po probuzení přijala mamka s mýma věcma. Hned jsem si vzala svoje pyžamo s Minnie a šla se převléct. Nenávidím noční košile. Když jsem konečně byla ve svém pyžamu cítila jsem se přirozeně. Hupsla jsem zpět do postele a zasmála se. Mamka mi zatím vyndala všechny věci. Hygienické pomůcky mi dala do koupelny, župan pověsila na věšák a notebook mi dala na stolek u postele. Chaz mi do něj prý natáhnul nějaké filmy z jeho počítače. Akorát nevím jestli mám být rád nebo radši ne. Znám jeho výběr filmů. "Mluvila jsem s Jess a říkala, že se tady i s Ryanem staví." Přikývla jsem s úsměvem. Pokud tady budu muset být dva dny a pak ještě několik po operaci tak chci aby tady alespoň chvíli se mnou byli.
Justin
Samantha nebyla celý den ve škole a já jsem z toho tak nervózní. Co když se jí něco stalo? Co když jí někdo unesl? A proč z toho tak šílím? Vždyť to byl úlet na jednu noc tak mě to přece nezajímá ne? Mám takovej pocit, že to nebyl jen úlet. Oh zmlkni. Vždyť tohle jsem udělal už tolikrát. Tentokrát to nemůže být jíný. Vždy je to stejné. Vždy se se svojí studentkou jen vyspím a pak ji ignoruju. Jenže s nima jsi spal jen jednou. Se Sam dvakrát a ještě jsi ji uspokojoval jinak něž všechny ostatní. Vysmálo se mi moje podvědomí. Protočil jsem nad tím očima. Jo protože Sam je nejvíc sexy ze všech. Ale stejně jsi to udělal a to nezakecáš. Začínáš ji mít rád. Mávnul jsem nad tím rukou a dál se tomu už nevěnoval. Nemám ji rád. Je to jen další v zástupu v mojí posteli.
Ale věřil jsem tomu já sám?
Tak konečně jsem napsala další díl Teacher. Doufám, že si tuto story ještě pamatujete.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Teacher JBFF√
Hayran KurguOn je učitel Ona jeho studentka On je jen arogantní idiot Ona drzá dívka #6 v FF (30.12.2016)