"Prosím."

3.3K 192 14
                                    

"Víte že je Bieber gay?" Přiběhla ráno do třídy Beth a zakřičela tuhle větu. Podívala jsem se na ní. Takže nejdříve s ním chrápe a pak rozkřikuje že je gay? Ta holka je vážně magor. Zakroutila jsem nad tím hlavou a zase si začala povídat s Ryanem. Jess má dneska zpoždění takže je tady zatím jen on. "Je blázen ta holka?" Zeptal se a já přikývla. "Asi jo. Nejdřív mi řekne že nemohla udržet vzdychy a pak křičí že je gay? Trochu se rozchází ve svých názorech." Protočila jsem očima. "Je to přece Beth. Ani bych se nedivil kdyby lhala." Já ale zakroutila hlavou. "Když jsem se ho ptala potvrdil mi to." Řekl jsem a on mě chytil za ruku, kterou mi stiskl.
"Nic si z toho nedělej. Je to jen obyčejnej děvkař." Lehce jsem se usmála. Ale stejně jsi se do něj zamilovala. Ozvalo se moje podvědomí. Jo zamilovala. Jsem prostě kráva.

"Jsem tu jsem tu." Zavolala Jess, která zrovna přiletěla do třídy zrovna když zazvonilo. "Čau." Zasmála jsem se a objala ji. "Tak co je nového?" Zeptala se. "Beth rozkřikuje po celé škole, že je Bieber gay." Řekl hned Ryan. Jess se začala hned smát. "Gay? Jako vážně?" Zeptala se. "Prý včera viděla jeho přítele a oba jsou sexy. Bohužel." Udělal Ryan smutný obličej a tím mě rozesmál. Bieber konečně došel do třídy a rozdal včerejší písemky. Já samozřejmě neměla nic jiného než za pět. Kdyby mě on nerozptyloval tak mám dobré známky. "Samantho hodně jsi se zhoršila. Přijď prosím na konci vyučování do mého kabinetu." Promluvil a já se zhluboka nadechla. Nemůže už mě nechat na pokoji? Spal s Beth. Konec. Nic mezi námi už nikdy nebude. Ať jde už do prdele. Co kdybych nepřišla? Co kdybych se na něj vysrala? Co po mě asi bude chtít že jo? Bude chtít abych mu zase dala. Ale to už se nestane. Ať zapomene hošan. Nikdy mu už nedovolím dostat se mi pod kalhotky. "Po škole nemám čas pane profesore." Řekla jsem hnusně. "To mě nezajímá. Pokud s tím něco neuděláš nepustím tě k maturitě." Odsekl mi. To ne. Já musím odmaturovat. Chci cestovat. Ano vím, že mám nemocné srdce, ale po maturitě jsem se rohodla cestovat po světě i kdyby to mělo být to poslední co v životě udělám. Chci jen zmizet z tohodle města. "Dobře. Udělám si čas." Podlehla jsem a zatlačila se do svojí židle.  Nechci za ním po škole jít. Kdybych mu nikdy nepodlehla tak mi takhle neničí život. Jsem si jistá, že to dělá jen kvůli tomu, že já poslala do háje jeho. Kdyby to bylo obráceně tak je to možná úplně jinak.

Zaklepala jsem na dveře od jeho kabinetu a podívala se na chvíli na Jess. Ona se na mě povzbudivě usmála a já vešla dovnitř. "Chtěl jste se mnou mluvit?" Zeptala jsem se. "Ano Sam. Posaď se." Sedla jsem si na židli naproti němu. "Co se s tebou děje Sam? Byla jsi v matice výborná a teď jsi nejhorší." Trochu zvedl hlas. To se vážně ptá? To on mě zničil. On může za to jak jsem se zhoršila. Kdyby to nebyl podělanej děvkař tak to takhle vůbec nevypadá. "Nemám ponětí." Řekla jsem bez emocí. "No dobře." Povzdechl si a začal si něco zapisovat. "Takže tady máš nějaké příklady a zkus je vypočítat." Položil přede mne papír s přikladama. Začala jsem počítat i když jsem tomu moc nerozumněla. On si toho všiml a hned mi to začal vysvětlovat. Bylo to fajn. Bála jsem se, že to bude hrozně, ale on mi vážně jen vysvětloval matematiku. Byla jsem ráda. "Děkuju." Řekla jsem a vydala se na odchod.

Už jsem otevírala dveře když se za mnou objevil on a zabouchl je. Pocit Deja Vu. Tohle už jsme jednou zažili. Zakousla jsem se do rtu. Moje srdce začalo hrozně rychle být. "Odjeď se mnou." Zašeptal až jsem si nebyla jistá jestli to vážně řekl. "Po maturitě. Odjeď se mnou. Začneme nový život spolu." Zakroutila jsem hlavou. "Spal jsi s Beth. Tohle nemůžu vymazat." Zašeptala jsem já. Otočila jsem se k němu a zahleděla se do jeho dokonalých očí. "Lhal jsem ti." Řekni mi něco co nevím. "Ja vím. Nemůžu ti věřit. Už ne." On si položil dlaň na moji tvář a pohladil mě po ní. "Prosím." Zakroutila jsem hlavou. Chtěla jsem jen aby mě nechal odejít. Začal se ke mě přibližovat a já zavřela oči. Jeho rty se na chvíli setkali s mými. Když jsem oči znovu otevřela on už seděl u stolu. Odešla jsem.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat