Zvláštní večer

5.8K 221 6
                                    

Zavřela jsem za sebou dveře od pokoje a zakousla se do rtu. Nemůžu uvěřit, že jsem to fakt udělala, ale jo udělala. A bylo to teda boží. Svezla jsem se na zem a rozesmála se. Ach bože ldyž si na to jen vzpomenu. Ta jeho délka, která mě přivedla k orgasmu. Jenže můžeme v tom pokračovat? Co když na to někdo přijde? Vždycky se na to přijde. Stačí jedna pomstichtivá mrcha a oba z té školy vystřelíme jako namydlenej blesk. Jenže jak mu asi můžu odolat když je tak moc sexy? Přesně tak nemůžu. Ozvalo se zaklepání na dveře a já se rychle zvedla a otevřela dveře. "Ano mami? Potřebuješ něco?"
Usmála jsem se na ní. "Budeme mít dnes návštěvu." Přikývla jsem. "A koho?" To co mi mamka řekla mi vyrazilo dech. "Přijde na večeři pan Bieber." To bude teda večeře. Doufám, že se ovládnu a nevyjedu po něm. "Dobře." Přikývla jsem a rychle se šla převléct.

Sešla jsem dolu a nervózně se usmála. Ani je dvanáct hodin po tom co jsem šukala se svým učitelem se u nás objeví na večeři. "Dobrý den pane profesore." Pozdravila jsem ho. "Ahoj Samantho." Zatřásla jsem se nad tím jak sexy znělo moje jméno z jeho úst. Bude těžký ho tady nepřetáhnout. Zasedla jsem ke stolu a Justin vedle mě. Proč se bojím, že se něco stane? Mamka všem dala jídlo a já se na něj hned vrhla.

Asi v půlce večeře mi teplá dlaň Justina přistála na stehně. Prsty mi tam kreslil malá kolečka. Ruku začal posunovat víš a víš a víš. Jak mám tohle asi vydržet? Zajel mi rukou do kalhotek až jsem vyjekla. Dala jsem mu jí pryč, ale z jeho úšklebku jsem poznala, že poznal jak vlhká z něho jsem. Tohle bude ještě dlouhý večer.

A taky že byl. Justin na mě celou dobu házel svádící pohledy, oblizoval si ret a kdykoliv byla příležitost se otřel svým kamarádek a mé tělo. Tak hrozně mě to vzrušovalo a on to musel poznat protože se usmíval. Ale nebyl to ten úsměv co dnes po tom co se stalo. Tohle byl ďábelský úsměv a já pochopila co se asi dnes stane. Polkla jsem a odebrala se do kuchyně abych se mohla napít vody. Sklenička mi málem z ruky vypadla když se něčí ruce obmotali kolem mého pasu. "Co tady vyvádíš Sam?" Zakousl se mi do ucha a já měla co dělat abych nevzdychla. Zajel rukou mezi mé nohy. "Jsi tak nádherně vlhká. Mohl bych tě šukal celé dny a nikdy bych neměl dost." Vytrhla jsem se mu a postavila se dál od něj. Jsou tady rodiče a jsi h mě doma. Fakt si myslíš, že jsem tak blbá a nechám tě abys mě tady ojel? Babička je ředitelka a to by asi nebylo nejlepší." Štěkla jsem po něm a vyšla do svého pokoje. Ani jsem se neotočila a zabouchla dveře. Měla bych se pro jistotu raději zamknout. Otočila jsem klíčem a zámek cvakl. Tak a teď jsem v bezpečí.

Něco jsem ale nedomyslela. Měla bych se jít osprchovat. Vzala jsem si svoje pyžamo, které se skládá z tílka a kraťasů. Odemkla jsem a opatrně přeběhla ke koupelně. Když jsem zavírala někdo tam strčil nohu. Ten někdo byl Justin. "Vypadni." Zavrčela jsem na něj. "A co když ne?" Zeptal se s úšklebkem. "Když ne tak..." přešla jsem k němu blíž a vystřelila kolenem nahoru. "...tohle." dokončila jsem větu a bez problému se zamkla v koupelně. Vlezla jsem si do sprchy a pustila na sebe teplé kapky vody.

Když už jsem ležela v posteli, někdo začal lomcovat s klikou od mých dveří. Povzdechla jsem si a přešla tam. Hned po tom jsem zjistila, že odemknout byla ta největší kravina jakou jsem mohla udělat. Do pokoje vešel Justin, zavřel za sebou a pak se ozvalo cvaknutí zámku. A jsem v prdeli. "Za to zaplatíš holčičko." Zašeptal těsně před tím než se mi tvdě přisál na rty. Hodil mě na postel a serval ze mě moje kraťásky. "Jsou tady naši." Řekla jsem mezi polibky. On ale nic nedělal. Přestal mě líbat a otočil mě na břicho. Plácl mě po zadku a já skoro vyjekla. Jednou rukou mi začal dráždit můj vchod a druhou mě plácal mo zadečku. A přesně tohle mě tak moc vzrušovalo. "Miluju jak si ze mě vlhká jen když tě prstím." Zajel do mě jedním prstem a já musela vzdychnout. Ležela jsem stále na břiše se zvednutým zadkem a užívala si pohyby jeho prstů. Potom ze mě prsty vyndal a už jsem slyšela jen trhání balíčku. Nadzvedl moje tělo a pomalu do mě zajel. Musela jsem se zakousnout do rtu.

"Och babe." Vzdychl mi do ucha když poprvé přirazil. "Jak můžeš bejt kurva tak dokonalá." S dalším přírazem mě plácl přes zadeček a to mě dohánělo k vrcholu ještě víc. Celé moje tělo se začlo třást a já po chvíli odpadla po dokonalém orgasmu. Ležela jsem a Justin na mě. Zakňučela jsem když se jeho penis ze mě dostal ven. Nevím jestli odešel jelikož jsem usla.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat