Filmový večer

4.5K 195 9
                                    

Přišla jsem domů a měla divný pocit v žaludku. Udělala jsem dobře, že jsem to zarazila tak brzo tak proč se cítím tam divně? Je to zvláštní. Byl to jen úlet. Prostě jsem se spolu párkrát vyspali a to je vše. Nikdy to nebylo nic víc. Navíc by to ani nešlo. Vždyť je to můj učitel a já jeho studentka. Neměla jsem to vůbec dovolit. Byla to jedna velká chyba. Připadám si jako děvka. Vyspala jsem se s ním jen tak. BEZ OCHRANY! A doprdele. Doufám že nebudu těhotná. Protože pokud jo tak nevim co budu dělat. Když budu těhotná tak budou všichni chtít vědět kdo je otec a já to nebudu moct říct. Pane bože prosím ať nejsem těhotná. Neprežiju to. A nebo jsme ochranu měli? Jsem už tak zmatená. Nic už nevím. Už si nic nepamatuju. Co se to se mnou děje? Kam se poděla ta drzá blondýna Samantha Somers, která všechny jen odháněla?

Změnila jsem se a ani nevím kdy se to stalo. Kdy jsem se tak moc změnila? Kéž by se tady nikdy Bieber neobjevil. Kdyby nebyl tak sexy nevyspala bych se s ním. Neměla jsem to nikdy dovolit. Proč jsem taková kráva. Nečekaně ze mě vyšel vzlyk a já se rozbrečela úplně. Asi jsem brečela dost nahlas jelikož přišel Chaz. Sedl si ke mě na postel a objal mě. Byla jsem mu vděčná, že se na nic neptá. Nevím co bych me měla říct. Pravdu mu říct nemůžu. Mohl by to říct ředitelce - teda babičce. Ta by nás oba vyhodila. Teda nevím jestli i mě, ale jeho určitě. Jenže co by uvedla jako důvod? Vyspal se se svou studentkou? Nebo Za svádění své studentky? Raději to ani nechci řešit. Prostě to nikdo nesmí vědět. Jo sice to ví Jess, ale té věřím. Je to moje nejlepší kamarádka snad od narození. Nemám důvod jí nevěřit. Nikdy mě nepodrazila. A já jí také ne. A nemám v plánu ji podrazit. Ona a Ryan jsem moji nejlepší kamarádi a já je nechci ztratit.

Byl večer a já byla zrovna po večeři a koukala na televizi když se domem ozval zvonek. Neochotně jsem se zvedla a došla otevřít. Stál tam Ryan s Jess. Jess držela v ruce dva balíčky čokolády a Ryan měl kbelík čokoládové zmrzliny a kapesníky. "Co tu děláte?" Zeptala jsem se a pustila je dovnitř. "Jdeme si s tebou udělat filmový večer a prespávačku." Zasmála se Jess a oba se vydali po schodech do mého pokoje. "Takže jste se sami pozvali ke mě domů aby jste tu přespali?" Zeptala jsem se a oni přikývli. "Tak fajn." Zasmála jsem se a sedla si za nima na postel.

"Takže vzala jsem tyhle filmy. Hvězdy nám nepřáli, S láskou Rosie, Hunger games všechny díly, Divergenci, Labyrint. Jen si vyber."Rozložila kolem mě Jess dévédéčka. Nakonec jsem vybrala Hvězdy nám nepřáli. Ryan sice trochu prskal, ale když film skončil tak byl nejvíc ubrečenej. S Jess jsme si z něho dělali legraci. On se chvíli mračil, ale pak se smál s náma. Byl to skvělí večer.

A nejlepší bylo, že jsem si za celou dobu ani jednou nevzpoměla na něho.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat