Pravda nebo lež?

3.3K 173 5
                                    

Když jsem do asi patnácti minutách přestala brečet vzala si mě do parády Jess a udělala ze mě holku, na které nebylo poznat, že brečela. "Zvracela si dobře?" Přikývla jsem a vydala se zpět do třídy. Všechny zraky padly na mě. "Omlouvám se bylo mi nevolno." Řekla jsem. "Dobře posaď se, ale budeš dnes hodinu po škole kvůli nedovolenému opuštění třídy." Přikývla jsem. Nechci být s ním po škole. Nezvládnu to tady. Povzdechla jsem si a posadila se do své lavice. Když budu po škole může se stát cokoliv a to nechci. Nemůžu tam s ním zůstat sama. Musí tam být někdo se mnou. Otočila jsem se na Jess a ta jako by mi uměla číst myšlenky přikývla. Poděkovala jsem a usmála se.

Jess SJ v půlce hodiny vytáhla telefon a začala se fotit. "Co to děláte slečno Callová?" Zeptal se profesor Bieber. "Co by jste řekl že asi tak dělám?" Usmála se a mrkla na něj. "Dej mi te telefon." Řekl. Jess si ho ale strčila do podprsenky. "Tak si ho vezměte." Házela na něj svůdné pohledy a za to jsem ji chtěla zabít. "Fajn budeš po škole jako Samantha." Už dlouho mi neřekl celým jménem. Musí mě opravdu hodně nenávidět. I když proč by měl? Byla jsem pro něj jen hračka. Z oka mi vytekla jedna neposlušná, kterou jsem rychle setřela. "Vyřešeno." Zašeptala. Usmála jsem se.

Zazvonilo na konec vyučování a já i s Jess jsem se vydala do Bieberova kabinetu na odpikání našeho trestu. Zaklepala jsem a vstoupila až po Jess. "Výborně jste tu obě. Jdeme." Řekl a vyšel ze svého kabinetu. Šli jsme za ním. Došli jsme až ke školníkově kumbálu. "Vedu vám ty dvě studentky." Řekl. "Výborně děkuji." Školník nás vedl přes skoro celý areál až ke hřišti. "Budete uklízet." Řekl a tleskl rukama.

Asi po deseti minutách přišel profesor Bieber s tím že si se mnou potřebuje promluvit. Jess se na mě povzbudivě podívala a já šla tedy za ním. Dovedl mě až za roh kde mě natiskl na zeď a začal mě líbat. Nebudu vám lhát. Začala jsem spolupracovat. Nedokázala jsem se od těch rtů odtrhnout. S mlasknutím se ode mě odtrhl. "Věděl jsem to." Usmál se a pohladil mě po tváři. "Co?" Zeptala jsem se, ale neodpověděl mi. Jen mě znovu políbil a odešel. Já jako omámená stála opřená o budovu a usmívala se jako idiot. Můžu si lhát jak chci, ale ty rty mě budou přitahovat vždy. Klidně si říkejte jak blbá jsem je mi to jedno. Prostě mě až moc přitahuje. On celý.

Když jsme byly s Jess propuštění vydali jsme se k autu. Všimla jsem si, že Justinovi auto je stále tady. Řekla jsem Jess ať jede a ona přikývla. Já se vydala do školy. Došla jsem až před jeho dveře od kabinetu a najednou jsem se zasekla. Nedokážu to. Ne dokážu to musím. Zaklepala jsem a na vyzvání vešla dovnitř. "Doufal jsem, že to budeš ty." Zašeptal a stoupl si. Přešel stůl a chtěl jít ke mě, ale dala jsem před sebe ruku což ho ma chvíli zastavilo. "Je to pravda?" Zeptala jsem se. "Co jestli je pravda?" Odpověděl mi otázkou. "Beth říkala, že si s ní spal." Řekla jsem bez emocí. "To by ti to tolik vadilo?" Ušklíbl se. "Ne jen mě zajímá jak obrovský děvkař si." Propalovala jsem ho pohledem. "Tak to jsem asi velkej děvkař. Ano spal jsem s ní." Přikývla jsem. "Tak fajn." Řekla jsem a snažila se nedat najevo svoje emoce. Samozřejmě že jsem jen další na jeho seznamu. Jak jinak že jo? Jsem prostě jen naivní kráva. "Dobrý vědět." Falešně jsem se na něj usmála a odešla. Zakroutila jsem sama nad sebou hlavou. Jak jsem mohla být tak pitomá.

Asi pět metrů od jeho kabinetu jsem se zastavila. Když on zničil mě tak já zničím jeho. I když jeho to ani tolik bolet nebude jako to tehdy bolelo mě. Vrátila jsem se zpátky a bez klepání vtrhla dovnitř. "Jo a mimochodem. Byla jsem těhotná, ale neboj už nejsem." Řekla jsem mu a tentokrát rychle utekla. Něco za mnou křičel, ale ignorovala jsem ho. Když jsem naskočila k Jess do auta viděla jsem jak vyběhl z budovy školy. Volal na mě. Nejspíše chtěl vysvětlit co znamenalo to ve škole. Ale ať si s tím žije. Já taky musím žít s tím, že jsem zabila vlastní dítě. Ano budu si to navždy vyčítat, ale já nemohla jinak. Ani doktoři mi to dítě neschvalovali.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat