Nemilé překvapení

6.1K 244 14
                                    

Věnování: Only-one-girl Barca-Opavova JustinMallette

Když mě Chaz odvezl domu šla jsem rovnou do svého pokoje a převlékla se do teplákových kraťasů a tílka. Sedla jsem si na parapet okna a vzala do ruky kytaru. Zbyla mi po dědovi. Zahrála jsem pár akordů a hned jsem se usmála. Tolik mi děda chybí. Byl to ten nejlepší a nejdokonalejší děda na světě. Kéž by tady byl. Doufám, že je na mě pyšný. Odložila jsem kytaru a přitáhla si nohy k tělu. Koukala jsem jak kapky deště dopadají na okno mého pokoje. Dneska mě to hodně vzalo. Zapípal mi mobil a já si pro něj došla. Psala mi Jess.

Od: Jess

Kam jsi odešla? Máme o tebe strach

Povzdechla jsem si. Májí o mě strach, ale to je asi jediná s Ryanem. Pokroutila jsem hlavou.

Pro: Jess

Chaz mě odvezl domů

Od: Jess

Dobře, večer si napíšem dobře?

Pro: Jess

Jo

Odepsala jsem ji naposledy a položila mobil vedle sebe. Opřela jsem si hlavu o kolena a rozbrečela se. Je toho na mě tolik. Po chvíli jsem si zalezla do postele.

"Sam ty už jsi doma?" Řekla překvapeně mamka, která stále ve dveřích mého pokoje. "Nebylo mi dobře tak mě Chaz odvezl." Zalhala jsem. "Je to něco se srdcem?" Zavrtěla jsem hlavou a mamka si jen s úsměvem přikývla. "Tak zkus usnout ať je ti líp." Přikývla jsem a zavřela oči. Vím že jsem ve škole 'ta drsná a drzá Samantha', ale pořád mám srdce. Vím, že to tak občas nevypadá, ale já jsem hodně citlivá. Po chvíli jsem konečně usnula.

Probudila jsem se, protože mi pořád zvonil telefon. Když už jsem ho chtěla zvednout utichl a já si povzdechla. V pokoji už byla tma a mě došlo že jsem spala asi hodně dlouho. Zvedla jsem se z postele a vyšla z pokoje. Ze zdola se ozýval smích. Aha máme návštěvu. Prohrábla jsem si svoje dlouhé blond vlasy a sešla dolu. U stolu seděli rodiče s babičkou a zády ke mě nějaký muž. "Už je ti líp zlato?" Zeptala se mě mamka a já přikývla. "Tvoje babička pozvala pana Biebera na večeři." Usmál se na mě taťka a já těžce polkla. Bieber. U mě doma. Koukla jsem na svoje oblečení. Oh. "Pojď posaď se." Poklepala babička na židli mezi sebou s panem Bieberem. "Nemám hlad." Chtěla jsem odejít, ale babiččin hlas mě zastavil. S povzdechnutím jsem si sedla a mamka mi dala ma talíř kuře s bramborama. S úsměvem jsem poděkovala.

Seděla jsem vedle pane Biebera a cítila se nepříjemně. Jeho vůně to, ale zpříjemňovala. Jak to že tak nádherně voní? Jak může takovej idiot takhle vonět. Vidličkou jsem se nimrala v jídle. "Měla by jste jíst Samantho ať mi v hodině neomdlíte." Protočila jsem očima, ale mamka to viděla a pokárala mě. Omluvila jsem se dál se věnovala honění hrášku po talíři. Je to větší zábava než si s nimi povídat. "Kde je vlastně Chaz?" Zeptala jsem se. "Jsou u Nicka a učí se na zítřejší písemku." Přikývla jsem. "Děje se něco Sami?" Pohladila mě babička po zádech. "Ne jen mi není moc dobře." S omluvou jsem se zvedla a šla k sobě do pokoje. Popadla js telefon a vytočila Jessino číslo.

"Konečně jsi na přijmu. Jsi v pohodě?" Zeptala se mě.

"Jo. Neuvěříš kdo u nás je." Řekla jsem.

"Kdo?"

"Bieber!"

"Kecáš."

"Bohužel ne. A víš co jsem měla na sobě když jsem s nima seděla u stolu a ještě vedle něj?"

"Povídej." Měla vzrušený hlas.

"Mini kraťasy a tílko. Bez podprsenky." Ona se začala smát.

"Oh my god. Jak se tvářil?"

"Nevím raději jsem na něj nekoukala." Přiznala jsem.

"Chyba zlato. Velká chyba." Zasmála jsem se a zakoutila hlavou.

"Nevím proč u nás musí být. Ze školy jsem utekla, protože jsem ho už dneska nechtěla vidět a on si sem jen tak na pozvání babičky přijde." Vyhrkla jsem.

"Jenže tvoje babička je ředitelka. Musel to přijmout." Zavrtěla jsem hlavou.

"Jo to je pravda. No nic. Vyzvedneš mě zítra?" Zeptala jsem se jí.

"Jo vyzvednu. Tak zítra?"

"Jo děkuji. Ahoj."

"Čauky." Přesně jsem věděla, že zamrkala řasami jako to dělá vždy když se s někým loučí. Típla jsem hovor a hodila mobil na postel. Vždycky mi zvedne náladu. Jsem ráda, že zrovna ona je moje kamarádka. Usmála jsem se a za celý den jsem se zase cítila šťastná.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat