Samantha
Ahoj jsem Samantha Somers, ale všichni mí říkaj jen Sam. Je mi 19 a jsem v posledním ročníku na střední. Moji nejlepší přátelé jsou Ryan Butler a Jessica Call. Můj bratr je Chaz Somers a někdy je až moc ochranitelský.
"Už si to slyšela?" Přiběhla ke mě moja kamarádka Jessica. "Ne co jsem měla slyšet?" Zeptala jsem se a koukla na ní. "Máme nového učitele. Je tu výměnou za mojí mamku." Řekla a já přikývla. Profesorka Callová neboli mamka Jessici byla naše třídní a taky jsme jí měli na tělocvik. O prázninách však porodila a je na mateřské. "A už jsi ho viděla?" Nadzvedla jsem obočí a ona je zakroutila hlavou. "Tak jdem do třídy ať ho co nejdřív poznáme." Šibalsky jsem se usmála a šla do třídy.
Když jsem vstoupila všimla jsem si že je místo jen u katedry. No super. Protočila jsem očima a s Jess si tam sedli. "Čau dámy." Sedl si hned za nás Ryan a já se na něj jen usmála. Zazvonilo na hodinu a já čekala až přijde on.
Po chvíli do dveří vstoupil muž, kterému mohlo být něco kolem 25 let. Zakousla jsem se do rtu. Položil si věci na katedru a otočil se k nám. Celá třída, no jen holky vzduchli a on se lehce usmál. "Ahoj jsem váš nový třídní profesor. Mé jméno je..." odmlčel se a začal psát na tabuli. "Justin Bieber Je mi 26 let a budu vás učit matematiku a tělesnou výchovu. Někdo nějaké otázky?" Všichni jen zavrtěli hlavou. Bieber přikývl a začal něco hledat. "Takže začneme s učivem. Kdo je nejlepší ze třídy?" Zeptal se a všechny pohledy se stočili na mě. Dala jsem si vlasy přes obličej a zalezla co nejvíc pod stůl jak jen to šlo. "Tak se nám představne." Promluvil a já si stoupla.
"Jsem Samantha Somers a matika mi jde." Pokrčila jsem rameny. On jen pokroutil hlavou a takhle se zeptal všech.
Konečně skončila matika, ale teď přijde to nejhorší pro mě. Tělocvik. Bývala jsem dobrá v tělocviku. Tolik mě bavilo běhání a tancovala jsem. Jednou jsem ale na tělocvniku skolabovala a zjistili mi vadu na srdci. Bylo to pro mě jako rána z čistého nebe. Musela jsem podstoupit spousgu vyšetření a přestat s běháním i tancem. Doteď jsem se přes to nepřenesla. Nikdy jsem nezkusila znovu tancovat, protože jsem se bála. Pořád se bojím. A nejspíš nikdy nepřestanu.
"Takže na zahřátí si dáváme vybíjenou. Kapitáni budou Jessica a Beth." Řekl Bieber a já se hned přiřadila k Jess, protože jsem věděla, že potom budu v pohodě. Třída to ví, když jsem na rom byla špatně tak mi všichni pomáhali. Vždy mě vybijou první nebo druhou abych si mohla jít sednout a za to jim jsem vděčná.
Hra začala a jak jinak než že mě Beth vybila. Zašeptala jsem k ní poděkování a vydala se za Jess dozadu. Sedla jsem si a čekala než skončí hra.
Další hru jsem byla kapitán já a připravovala se na zhroucení. Míč přes hriště nepřehodím a až všechny vybyjou tak to neudejchám. Hra začala a já jak jinak než že míč nepřehodila. Snažila jsem se, ale už se mi špatně dýchalo a viděla jsem Ryanův starostlivý pohled. Mávla jsem nad tím rukou. Hodila jsem míčem a konečně skončila hodina.
Seděla jsem v šatně a snažila se zvednout, ale nešlo to. Holky běželi pro Ryane, který přiběhl už převlečenej. Holky vše chápali a tak se přestali převlíkat a Ryan mě vzal do náruče. "Jess vezmeš jí věci? Já jí dovezů domů." Nevím jestli přikývla, protože jsem neměla možnost se na ní kouknout. "Jak se cítíš?" Zeptal se mě když mě nesl chodbou. "Unaveně." Zašeltala jsem a hlavu měla položenou na jeho hrudi. "Kouká na nás Bieber." Zašeptal mi do ucha. "Tak ať si kouká. Je mi ukradenej." Neměla jsem sílu říct že za to může on. No já vlastně ani nevím jestli za to může on. Prostě se tím jen nikde nechlubím. Ryan mě konečně posadil do auta a rozjel se se mnou domů.
Píp. Píp. Píp.
Vzbudil mě zvuk budíku. Rozlepila jsem oči. Na sobě jsem měla věci ze včera. Ještě aby ne? Ryan by mě určitě nepřevlékl, na to je až moc slušnej. Zvedla jsem se z postele a došla do koupelny, kde jsem ze sebe svlékla spocený tělocvik a vlezla do sprchy kde jsem ja sebe nechala dopadat studené kapky vody.
Umytá, namalovaná, učesaná a oblečená jsem si vzala tašku a začala do ní házet věci do školy. Z rádia mi hrála moje oblíbená písnička od Seleny Gomez-Who Says. Začala jsem zpívat a tancovat což ale nebyl nejlepší nápad protože, mě začalo silně bolet na hrudi. Sáhla jsem na stůl pro léky a dýchla si je asi tak jako to dělaj astmatici u záchvatu. Bolest ustoupila a já se vydala do školy.
Seděla jsem ve třídě a čekala než se pan Bieber uráčí přijít aby jsme se mohli začít učit. Po chvíli konečně přišel a hodil na mě zlostný pohled. Nechápu to a řešit to nebudu. Napsal na tabuli příklad a já ho musela jít vypočítat. Měla jsem ho dejme tomu za necelé dvě minuty. Učitel si jen odfrkl a zapsal mi jedničku k sobě do sešítku. Sedla jsem se zase do lavice a vítězně se usmála. Plácla jsem se s Ryanem a zapsala si další příklad z tabule.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Teacher JBFF√
Fiksi PenggemarOn je učitel Ona jeho studentka On je jen arogantní idiot Ona drzá dívka #6 v FF (30.12.2016)