Jess zná pravdu

5.1K 209 2
                                    

Probudila jsem se a byla už tma. Hlava mě stále bolela. Měla jsem žízeň a nevěděla jestli se vůbec zvednu z postele. Posadila jsem se a všimla si Chaze, který spal na mojí rozložené sedačce. Popadla jsem první věc co mi přišla pod ruku - což byl polštář - a hodila ji po něm. On se posadil a podíval se na mě. "Sam? Děje se něco?" Zeptal se mě. "Doneseš mi vodu prosím?" On přikývl a vydal se do kuchyně.

Po chvíli se vrátil a nesl mi i sklenici s vodou. Poděkovala jsem a napila se. "Jak ti je?" Pokrčila jsem rameny. "Příšerně. Je to snad horší než bylo." Přiznala jsem. "Měli by jsme jít do nemocnice Sam. Může to souviset s tvým srdcem. Neměla jsi teď v poslední době sex že ne?" Zaskočila mi voda. Sakra nemůžu mu to říct. "Takže měla, neboj nezajímá mě s kým." Zasmál se a sedl si ke mě na postel. Dal mi ruku kolem rame a druhou sáhl do šuplíku a podal mi léky. Spolka jsem je a lehla si. Chaz ležel vedle mě a a uspával mě.

Druhý den

Probudila jsem se a bylo mi už líp. Hlava mě už nebolela a tak jsem se rozhodla, že dnes půjdu do školy. Zvedla jsem se z postele a šla do koupelny. Umyla jsem se, vyčistila si zuby a učesala se. Oblékla jsem se a vydala se na snídani. Všechny jsem pozdravila a pustila se do své omelety. "Bylo to dobré maminko." Políbila jsem ji na tvář a odešla do školy.

"Sam počkej svezu tě!" Zavolal za mnou bratr a já si stoupla k jeho autu. "To jseš moc hodnej brácha." Zasmála jsem se a nastoupila. "Co tvoje hlava?" Zeptal se mě. "V pohodě. Už nebolí." Usmála jsem se na něj. "Tak to je dobře." Přikývla jsem.

Vystoupila jsem před školou a hned se objala s Jess. "Tak co? Je ti líp?" Přikývla jsem a vydali jsme se spolu do třídy. "Bieber se po tobě sháněl. Máš za ním přijít do kabinetu." Řekla mi těsně před třídou. "Hned?" Zeptala jsem se. "Říkal, že hned jak přijdeš do školy." Přikývla jsem a vydala se do jeho kabinetu. Co po mě jen může chtít? Budu mít průser? Ví někdo že jsme se spolu vyslali a teď nás vyhoděj? Zaklepala jsem a na vyzvání vešla dovnitř. "Prý jste se mnou chtěl mluvit." Ptáte se proč mu zase vykám když jsme si už tykali? Musí se všechno vrátit zpět. Byl to jen úlet a nesmí se to nikdy opakovat.

Hned jak jsem za sebou zavřela dveře, jsem pocítil jeho rty na mých. Zatlačila jsem ho do hrudi a odtrhla se od něj. "Co se děje?" Zeptal se a nechápavě na mě koukal. "Byl to jen úlet. Už se tohle nikdy nestane tak mě prosím už nelíbejte." Řekla jsem a zase rychle odešla z jeho kabinetu. Poslední co jsem viděla byl jeho zlomený pohled. Ale byl doopravdy zlomený? Pro něho to snad znamenalo něco víc? Pro mě teda ne.

Došla jsem do třídy a sedla si vedle Jess. "Co ti chtěl?" Zeptala se mě. "Řeknu ti všechno po škole. Je toho hodně co nevíš." Rozhodla jsem se jí to dál už netajit. Měla by to vědět. Je to moje nejlepší kamarádka. Nemůžu ji to dál tajit. Zajímalo by mě co by mi na to řekla. Vlastně to za chvíli zjistím.

Po škole

Seděla jsem s Jess na lavičce u školy, ve které už nikdo nebyl. "Tak co se stalo?" Zeptala se mě. Začala jsem jí vše vyprávět. Od prvního polibku na doučování po dnešní incident v kabinetu. Jess mě zaujatě poslouchala a občas se ozvalo zalapání po dechu. Nemohla tomu uvěřit a já vlastně taky ne. Stále nemůžu uvěřit, že jsem s ním spala.

"Páni to jsem teda nečekala Sam. To je úžasný! Teda až na to dneska." Usmála se na mě. "A jak byl?" Zeptal se hned. "Nejlepší ze všech. Ta jeho velikost pane bože a navíc ty jeho tetování." Zakousla jsem se do rtu. "A cítíš k němu něco?" Zavrtěla jsem hlavou. "Ne Jess to teda necítím. Byl to jen úlet a nikdy už se to nebude opakovat. A ty mě nedonutíš k tomu abych s ním měla něco víc." Ukázala jsem na ní prstem a ona se zasmála.

Názor? Snad se líbí.

Love you
-Lucy

Teacher JBFF√Kde žijí příběhy. Začni objevovat