"Ahoooj tady Sam. Vlastně můj záznamník. Ale koho TK vlastně zajímá že? (Smích.) Prostě mi nechte vzkaz a já se vám snad ozvu."
Sakra kde je? Už tři hodiny se jí snažím dovolat. Píšu ji smsky a ona na nic neodpovídá. Co s ní je? Jo možná jsem se na ní ve škole neměl podívat tak hnusně, ale to není důvod k tomu aby mě ignorovala ne? Možná si ten můj pohled vysvětlila jinak? Já jsem kroutil hlavou abych jí dal najevo, že se nic neděje. Vzal to snad jinak? Myslela si, že už ji nikdy nechci vidět? Sakra mám o ní takový strach. Co když se jí něco stalo a umírá? To bych nepřežil.
"Ahoooj tady Sam. Vlastně můj záznamník. Ale koho TK vlastně zajímá že? (Smích.) Prostě mi nechte vzkaz a já se vám snad ozvu."
Frustrovaně jsem si projel rukou vlasy a posadil se na kraj postele. Prosím zvedni to už Sam. Pokud se mi dnes neozve tak se asi zblázním. Nikdy se nestalo, že by mi neodpověděla. Dokonce i když jsme nebyli spolu mi odpověděla a já o ní nemusel mít strach. Teď tu strachy pomalu umírám. Normálně bych už asi běžel na policii aby ji našli, ale to ať kdyžtak nahlásí její rodiče když je ztracená. Možná jen nemá čas nebo má vybitej telefon. Pak je tady možnost, že je na mě naštvaná a neodpovídá mi schválně. Kdyby alespoň napsala, že je v pohodě abych se tak nestresoval. Dokonce jsem se i vykašlal na opravování písemek. Ty děcka počkaj. ONA je důležitější. "Klid brácha ona je určitě v pohodě a za chvíli se ti ozve. Jen ji dej chvíli pokoj." Poplácal mě po zádech Jaxon. Přikývl jsem. Snad má pravdu.
Další den ráno když jsem se podíval na mobil a zjistil, že se mi stále neozvala jsem začínal lehce panikařit. Nevím co s ní je a trošku šílím. Stále to budu přisuzovat tomu, že se mnou prostě jen nemluví. Jinak bych se asi zbláznil úplně. Ještě více jsem se vyděsil když nebyla ani ve škole. Tohle už musí být něco hrozného. Chtěl jsem si po hodině odchytit Jessicu, ale ta se mi ztratila a já ji po skončení hodiny neviděl. Ryan tu raději nebyl vůbec. Co když jsou spolu? Co když mě s ním Sam podvádí? Ale jde vůbec o podvádění když spolu ani nechodíme? Ne to by mi ona neudělala. Ten den mě akorát provokovala. Ona by se nevyspala s nikým jiným že ne? Ani jsem si nevšiml a z oka mi vytekla jedna slza. Rychle jsem ji setřel než si toho nějaký student všimne a začal hodinu.
Zrovna mám nějaké prváky, které dělají hroznej bordel. Jo zrovna dneska nemám fakt na to náladu je zklidnit. Pustil jsem jim film a opravoval jejich příšerné písemky. Myslel jsem si, že tak hrozné písemky být nemohou a oni mě vždy překvapí. Je to snad ta nejhloupější třída na škole. Jak je možné, že jsou ještě tady když ani neumějí malou násobilku? Kdo sakra napíše že čtyři krát šest je třicet? Pane bože já se z toho opravdu zblázním, ale zase díky tomu nemusím myslet na to co je se Sam. Ona se mi snad ozve.
Když konečně skončila hodina s těma prvákama tak mě čekali třeťáci. Tam jsou skoro samé holky a je to opravdu hrůza. Kdyby Sam věděla jaké na mě hází svůdné pohledy tak by je doufám žárlivostí zaškrtila. Uchechtl jsem se nad svýma myšlenkami a začal hodinu. Začal jsem jim vysvětlovat matematiku a když to vypadalo, že už to většina chápe zadal jsem jim pár příkladů za malou jedničku. V půlce hodiny mi začal zvonit telefon a já ho s nadějí, že je to Sam telefon rychle zvednul.
"Sam?"
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
Teacher JBFF√
FanfictionOn je učitel Ona jeho studentka On je jen arogantní idiot Ona drzá dívka #6 v FF (30.12.2016)