Parmaklarımı okuduğum kitabın diğer sayfasına geçmek için ıslattığımda,aşağıdan büyük bir gürültü duyuldu.Korku ile sıçramış,elimdeki kitabı yere düşürmüştüm.
''Aden!''
Bağırışı bulunduğum kattaki koridorda yankılanırken,bir adım geriye giderek kapıya odaklandım.Erken gelmesini,üstelik bu kadar sinirli gelmesini beklemiyordum.Neye sinirlendiğini ya da neden bu kadar bağırdığını da anlayamıyordum.
''Siktiğimin odasından çık,Aden.''
Kükreyişi yeniden koridorda duyulduğunda stresten terleyen ellerimi geceliğime silerek kapıyı yavaşça açtım.Uyku saatiydi,tüm çalışanlar uyuyordu.Merdivenlere doğru yöneldiğimde aşağı kattan,kırılma sesleri geliyordu.Korkuyla merdivenin son basamağında bekleyip ortalığı birbirine katan Zayn'i izledim.
''Zayn.''
Sesim,titrek ve kuru çıkmıştı.Zayn arkasına dönerek duraksadı ve beni izledi.Anlaşılan,gecesi pek tatmiş edici geçmemişti.
''Neredeydin?''dedi sarhoş olduğunu kelimelerini yuvarlayarak belli ederken.
''Kitap okuyordum.''
Anlamsız bakışlarımı üzerinde gezdirirken aramızdaki mesafeyi kapattı ve kollarımdan kavrayıp beni sarstı.Korku dolu bakışlarımı yüzünde gezdirirken,aniden yüzümde hissettiğim sıcaklık ile yere savruldum.
Bana,vurmuştu.
''Zayn.'' diyebildim acıyla karışık bir şaşkınlıkla'' ne yapıyorsun?'' fısıltılı ses tonuma,dolan gözlerim de eklendiğinde oturduğum yerden gözlerine baktım.
''Sen küçük bir fahişesin,Aden.'' dedi tükürürcesine'' seni aldığım o lanet delikte sürünmeyi hak ediyordun.Ama ben sana soyadımı,bu harika evi ve asla kavuşamayacağın bir hayatı verdim.''
Ağzım,yaşadığım şokla beraber aralanırken saçımı kavrayarak dizlerim üzerinde doğrulmamı sağladı.'' Senden sadece,beni sevmeni istemiştim.Ne büyük hata.''saçlarımı,kökünden sökecek kadar sert tutarken acıyla inledim.
Hiç bir şey yapmamıştım bile.Tüm gecemi,kitap okuyarak geçirmiştim.
''Canım yanıyor.'' dedim gözyaşlarımı serbest bırakırken.
''Benimde.''
Yeniden bağırdığında beni bir köşeye fırlatarak ellerini saçlarına geçirdi.Acıyla hıçkırarak saçlarımı tuttum ve korku dolu gözlerle ona baktım.
''Bay Malik.''
Luke,salondaki kapıda belirdiğinde beni buradan alıp götürmesi için dua ediyordum.
''Çık dışarı.''Zayn sakin bir ses tonuyla konuştuğunda Luke bana doğru bir adım attı'' Luke,çık dışarı!''
Luke tereddüt ile bana bakarken gözlerimle gitmemesi için ona yalvarıyordum.
''Efendim-''
''Çık dedim.''
Bana bağırdığından daha sert bir sesle bağırdığında Luke çenesini kasarak arkasını döndü ve sert adımlarla odadan çıktı.Köşeme sinerek onu neyin bu kadar sinirlendiğini düşünmeye çalıştım.
Ben bir fahişe değildim,bana bunu o söylerdi.
''Bugün ne öğrendim biliyor musun Aden?''Karşımda diz çökerek gözlerime baktı.Yerime biraz daha sinerek bacaklarımı kendime çektim.'' Senin,düşük yaptığını.''
Kanım donarken,yutkundum ve gözlerine baktım.Nefesim daralmaya,tenim yanmaya başlamıştı.
''Zayn,'' diyebildim son gücümle''hayır.''
Gülmeye başladığında,beynimin ve kalbimin en derinlerine gömdüğüm o hatıralar su üstüne çıkmaya başlıyordu.
''Sen,yalancısın.''dedi ayağa kalkarken''Masum olduğuna beni inandırıp,koynuma giren küçük bir yılansın.''
Başımı iki yana sallayarak yerden kalkmaya çalıştım.''Dinle,lütfen.''
Ayağa kalkmaya çabalarken,karnıma attığı tekme ile yeniden iki büklüm oldum.
''Neyi,beni yeniden kandırmanı mı?''
Elimi yere bastırarak nefes almak için çabaladım.Her şey o kadar ani gelişmişti ki.Zayn'in gelişi,bana vuruşu,her şeyi öğrenişi.
''Lütfen.'' diyebildim dudaklarımdan,kan damlarken.Beni dinlemesi için,ilk kez her şeyimi verebilirdim.Beni görmesi için.
''Senden iğreniyorum.'' dedi başını iki yana sallayarak''Ve o geldiğin deliğe seni geri yollayacağım.''
**
Gözlerimi aralarken,sızlayan başımı ve karnımı umursamadan doğruldum.Vanessa yatağın ucuna oturmuş düşünceli görünüyordu.
''Hey.'' dedi beni gördüğünde.Dolu gözlerle onu süzdüm.Ne yapmam ya da ne söylemem gerektiğini bilmiyordum.Tüm sırlarımı bilen tek kişi oydu.
''Sen söyledin.''
Kelimeler dudaklarımdan bir bıçak kadar keskin çıktığında,duraksadı.Onun söylediğini biliyordum.
''Aden.'' dedi yanıma gelmeye çabalarken.
''Teşekkür ederim,'' dedim dolu gözlerimi saklamaya çalışırken''bu delikten kurtulmama yardım ettin.''derin bir nefes alarak yerimden kalkmaya çalıştım.Karnımda büyük bir morluk oluştuğuna adım kadar emindim.
''Aden,istemedim.''dedi''Ağzımdan kelimeler dökülürken kendime engel olamadım.''
Gülerek,ayağa kalktım ve karnımı tuttum.
''Her şeyi anlatsaydın en azından.''yutkunarak gözlerimi kapattım.''Adam'ı ve diğer şeyleri neden anlatmadın?''
''Çünkü,seni korumak istedim.''
''Hayır,'' dedim sinirle.'' Onu istiyordun.Benim acılarımdan kendine pay çıkarma.''
Benden bunu beklemiyormuşçasına bir adım geriye gitti.Onun,o şeytan aklında beni mahvetmek olduğunu neden yeni görüyordum?Bu kadar aptal olduğum için kendime küfürler saydırdım.
''Aden,amacım bu değildi.''
Sinirle dün yere düşen kitabımı aldım ve ona fırlattım.
''Ne var biliyor musun?Fahişe olan sensin.'' karnımı tutarak kapıya ilerlediğimde bana baktı.
''Evden çıkma iznin yok.''
Gülerek kapıyı açtım.
''İzle ve gör o halde.''
Adımlarımı kapıdan çıkar çıkmaz merdivenlere yönlendirdiğimde Vanessa peşimden geliyordu.Aslında,hayatımın bir bok çukuruna dönüşmesindeki en büyük katkı onun sayılırdı.Beni bulan,ona götüren ve satan adamlara yardım eden oydu.
Hayatımı mahveden o değilmiş gibi,kocama göz dikmişti.
Fahişe olan ben miydim hala?
''Aden.'' dedi peşimden gelirken.
Merdivenleri hızla inerek,kapıya yöneldim.Bunu aylar önce yapmam gerekiyordu.Hızlanarak,kapıya ulaştım ve çevirerek kendimi dışarıya attım.Luke,ilerideki büyük dış kapının önünde diğer korumalarla sohbet ediyordu.Derin bir nefes alarak adımlarımı dış kapıya yönlendirdiğimde,mutfakta çalışanlar da dahil olmak üzere herkes beni izliyordu.
Gözyaşlarımı içime akıtarak kapıy doğru yürümeye devam ettim.
''Aden.''Duyduğum ses,bir süre durmamı sağlasa da umursamadan dış kapıya doğru daha ne kadar bu acıyla hızlı yürüyebilirsem o kadar hızlı yürümeye başladım.''Tutun onu.''
Bağırarak verdiği komut,koşmama sebep olmuştu.Kapıya doğru son hızımla koşmaya başladığımda kolumdan yakanlanmam ve yere yatırılmam uzun sürmemişti.
Beni yakalayana bakmak için tekmelerimi sallarken onu gördüm.
Beni yakalayan yine oydu.
--------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
esclave•malik
Fanfiction'' Onlar bildiğim şeyi bilmiyorlar.Ne kadar zamandır dayanmak zorunda kaldığımı. Bir gürültü gibisin,hepsi benim yüzümden.''