beautiful insanity

4.4K 209 200
                                    

*Paragraf arası yorum yaparsınız çok sevinirim.*

"flasback• 2014"

"Elimi tutar mısın?" dedim güçlü bir titremenin ardından. Sadece, yanımda birilerinin olduğunu hissetmek istiyordum. Zayn, söylediğim şeyle ne yapacağını şaşırmış bir vaziyette bana bakmayı sürdürdü. Ardından parmaklarımı kapattığım o esnada ellerimizi birbirine sıkı sıkıya kenetledi.

"Ailem, seni isteyecek. İstemek zorundalar." dedi kendi kendine konuşuyormuşçasına. Yaşı benden çokta büyük olmamasına rağmen sert bir yapıya sahip olması, benden onlarca yaş büyükmüş gibi hissetmeme neden oluyordu.

"Kimseyi beni sevmeleri için zorlayamayız. Sadece gitmek istiyorum-"

"Bu konu bir kere daha açılmayacak." Sert bir şekilde gözlerime baktığında güçlü bir hıçkırık daha kaçtı dudaklarımdan. Onu da sevmiyordum, sadece annemin yanına gitmek istiyordum. Yaşadıklarımın hepsinin geride kaldığını söylemesini istiyordum.

Sadece bir hafta önce, bir bebek düşürmüştüm. Hiç bir şey olmamış gibi, hiç el sürülmemiş gibi yeniden yaratılmıştım. Ruhumdaki çiziklere ve yaralara asla bakmamışlardı. Ardından bu adam, benimle evlenmek istemesi ve kaosla dolu bir hayatın ortasına düşmüştüm. Eskisinden daha temiz gibi görünse de, bataklıktı.

"Nişanlını düşünmüyor musun?" dedim sorularımdan sıkılıp beni bırakacağını umut ederek. "Ağlıyordu."

"Benim için önemli olan şey sensin Aden. Eğer sen ağlarsan düşünürüm, eğer senin canın yanıyorsa hissederim. Ve günün birinde bir başkası daha benim için önemli olacaksa o da çocuğumuz olur."

Yemeğimle oynamayı keserek,çatalımı sertçe masaya bıraktım. Zayn'in bakışlarını hissedebiliyordum. Ama hiç bir şey olmamış gibi o kadınla aynı masada yemek yemek istemiyordum. 

"İstersen bir kaç gün Gigi ile kalabilirsin." Zayn,derin bir nefes vererek bana baktığında Vanessa hayretle şakıdı.

"Gigi ile iyi mi anlaşıyorsunuz?"

İkisinin de sorusu karşısında bir müddet Zayn ile bakıştığımız da ifadesiz bir şekilde sandalyemi geriye ittim ve masadan kalktım. İkisine de cevap vermeyecektim.

"Eğer sizde iştah varsa,afiyet olsun."

Kocamı burada onunla yanlız bırakmam için delirmiş olmam gerekirdi. Ama bu süre zarfında Zayn'le aramıza çoktan örülen o buzdan duvarlar da birbirimize karşı yakın davranamayacağımızın göstergesiydi.

Ağrıyan başım ve gece boyunca ağlamaktan şişen gözlerim,uyumam gerektiğini söylüyordu. Düşünmekten uyuyamadığım gecelere aniden geri dönmüş olmak beni korkutuyordu. 

Adımlarımı odama yönlendirdiğim esnada, güçlü bir kol tarafından durduruldum. "Beni görmezden gelme."

Zayn, sinirli bir şekilde soluduğunda ona şaşkınlıkla baktım. Onu görmezden gelmiyordum, Vanessa'yı görmezden geliyordum. Şimdi suçlu mu olmuştum yani?

"Farkında mısın," dedim zorlukla yutkunarak "onunla aynı sofrada oturuyorum. Ve Zayn, bunun beni ne kadar kırdığı hakkında en ufak bir fikrin bile yok."

"Var!" dedi öfke dolu bir şekilde. Kendini dizginlemeye çalıştığını yeni fark ediyordum "Bu durumdan çok memnunmuşum gibi davranma anladın mı? Çünkü bende en az senin kadar o çocuğun benden olmamasını ve bu kadının evimizden gitmesini istiyorum."

"Belki de haklısın." dedim bende ona sesimi yükselterek" Belki de bir müddet Gigi ile kalsam iyi olacak. Neden sürekli senin etrafındaki kadınlar yüzünden kırılıyorum?"

esclave•malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin