**Uyarı** Cinsel içerik barındırıyor.**
*
Muhteşem ve geriye dönük bolca pişmanlıkla geçen iki günün ardından,Zayn'in acilen iş gezisine gitmek zorunda kalması bende uzun zamandır hissetmediğim başka bir duyguyu daha açığa çıkartmıştı.
Özlemek..
Birilerini özlemeyeli,birilerinin geri dönmesini beklerken heyecanlanmayalı ne kadar zaman olmuştu bilmiyorum. Özellikle,nefreti ve aşkı birlikte yaşadığım birine karşı.
Zayn,bana güvendiğini belli edercesine,kapıdaki tüm güvenliğe beni istediğim zaman istediğim yere götürmem için tembihlemişti üstelik. Hayatımı,tek bir hareketle değiştirmiştim. Eğer daha önceden, sevmeyi deneseydim yine aynı şeyler olur mu yine de emin olamıyordum. Artık kırabileceğimiz tek bir kemiğimiz dahi kalmamıştı. Ve savaşmayı kesmiştik. Mutlu olmamızın sebebi buydu.
''Yarın akşam için şimdiden menü mü hazırladın?''
Waliyha,elindeki listeyi gözüme gözüme soktuğunda geri çekilerek gülümsedim. Zayn,bana arkadaşlık etmesi ve o cehennemden bir kaç günlüğüne de olsa nefes alması için onu buraya getirmişti. Kimse şikayetçi değildi.
''Biliyorum biraz abartılı oldu ama,'' dedim omuz silkip listeyi alırken ''bu yeni biz yeni bir şeyleri hak ediyor.''
''İki gün önceden yemek listesi hazırlamak baya yaratıcı olmuş.''
Waliyha, tıpkı ağabeyi gibi küstahça sırıtıp koltuğa yayıldığında kaşlarımı kaldırarak ona baktım.
''Sen ne anlarsın ki?''
''Ben olsaydım daha özel bir şeyler yapardım,yemek hazırlayıp kocanı beklemek benim bile anlayabileceğim romantiklik seviyesinde Aden.'' dedi iç çekip ''Fantazili bir şeyler hazırlamalısın bence ağabeyimin en çok bu hoşuna gider-augh!''
Cümlesini bitirmesine fırsat vermeden yastığı ona fırlattığımda acıyla inlemişti. Birilerinin ilişkimiz ya da seks hayatımız hakkına böyle ortalıkta konuşmasından nefret etmeye başlamıştım.
''Zayn ile klişe bir şeyler yapmak istiyorum.'' dedim koltuğa çöküp ''Bak, hala tereddütlerim var ve bunları sadece klişe şeyler çözer.''
''Umutsuz vakaya bakıyor olmak beni üzüyor.'' dedi yeniden iç çekerek ''Ağabeyimi karalamak istemem ama,senden önce milyonlarca kızla klişe bir çok şey yaptığına eminim. Üstelik sen karısısın ve bu aşk artık karşılıklı. ''
Söylediği kelimeler kalbimi ezmeye başladığında zorlukla yutkundum. Belki haklı olabilirdi. Zayn,bir bakıma gücü elinde barındıran yakışıklı bir adamdı ve hiç bir beklentisi olmadan ona kendini sunacak milyonlarca kadın vardı. Kıskanan yanım kendini belli ettiğinde bir gerçek daha geldi aklıma.
Gigi.
Bana yardım edeceğini söylediğinden beri,benimle herhangi bir diyaloğa girmemişti. Zayn'le yeni bir başlangıç yaptığımı bilmesi ve artık umutlanmaması gerekiyordu. İstemsizce kötü hissettim. Duyguları ile oynamıştım resmen..Onu kullanmış sayılırdım.
En azından, Zayn ona karşılık vermedi ve o da umutlanmadı diye düşündüm.
**
Zayn'in gelmesini beklerken,üzerimdeki kırmızı elbiseyi çekiştirerek derin bir nefes daha aldım. Çok yaratıcı olmasa da, yemeği yatak odamızın balkonuna,evin en güzel manzarasına sahip yere hazırlamıştım. Her şeyiyle,tek tek ilgilenip tüm yemekleri tek başıma yapmış, kendimden bile beklemediğim bir şevkle gerçekleştirmiştim tüm bunları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
esclave•malik
Fanfiction'' Onlar bildiğim şeyi bilmiyorlar.Ne kadar zamandır dayanmak zorunda kaldığımı. Bir gürültü gibisin,hepsi benim yüzümden.''