you're doing a good job

7.7K 335 43
                                    

Kendimi daha iyi hatta,iyiden öte sakinleşmiş hissediyordum.Annemin kelimeleri aklıma sızdığında hafiliyordum.İçimde umut tomurcukları filizleniyordu.Luke'un verdiği defter ile sabahtan beri bakışıyor olmamın dışında mutluydum.Sanırım bu evde böyle hissettiğim ilk ve tek gün olacaktı.

Çekmeceyi açarak içerisinden,Zayn'den gizlice arakladığım sigarayı aldım.Denemek için güzel bir fırsattı.Zehirin,ciğerlerime dolması için sadece yakmam ve dudaklarımın arasına yerleştirmem yeterliydi.

Fakat yapmayacaktım.

Aklıma,bunca zaman gelmeyen en mantıklı şey gelmişti.Bunu mahvedemezdim.

''Luke.'' 

Sesim odada yankılanırken ayağa kalkarak kapıya doğru yürüdüm.Luke'un ayak sesleri odanın diğer tarafından gelirken,sigarayı parmaklarım arasında çevirerek elimi kapıya bastırdım.Hala emin değildim.Yapacağım şeyin sonuçlarına katlanmak zorunda kalacaktım.Dokunuşlarına karşılık verecek ona sevgi sözcükleri söyleyecektim.Hazır değildim fakat tek kurtuluşum bu olabilirdi.

''Evet Aden.''

Sesini duyunca hiç beklemeden sigarayı kapının altından ittirerek doğruldum.

''Bunu Zayn'e götür ve elimde yakaladığını söyle.''

Cümlem biter bitmez kapının diğer tarafında bir hareketlilik duydum.Muhtemelen sigarayı alıyordu.

''Aden,seni yeniden döver.'' güçsüz sesine karşılık yüzüme büyük bir gülümseme yerleştirdim.Eğer doğru şekilde yaparsam,bana dokunamazdı bile.

''Sadece dediklerimi yap,lütfen Luke.''

''Pekala.'' titrek bir nefes aldığını duyabiliyordum '' Fakat sana zarar verirse,bu kez elim armut toplamayacak.''

Cesaretinden ötürü ona minnettardım.Fakat neredeyse emindim,Zayn canımı yakmayacaktı.

''Sen nasıl istersen.Ve Luke,yeniden teşekkür ederim.''

Annemi kast ettiğimi biliyordu bu yüzden sessiz kaldı.

Ayak sesleri kapıdan uzaklaşmaya başladığında vakit kaybetmeden üzerimdeki tişörtten ve şorttan kurtularak dolaba ilerledim.Zayn'in bana aldığı beyaz ipek geceliği üzerime geçirerek,adımlarımı hızlandırarak banyoya girdim.

Hiç bir zaman özel bir kutlama ya da davet olmadığı müddetçe onun bana aldığı pahalı eşyaları kullanmamıştım.Şimdi,oldukça pahalı görünen parfüm kutusunu açarken ellerim titriyordu.Kutunun içinden çıkardığım parfümü bekletmeden üzerime sıktım ve ardından çöpleri toparlayarak çöp kutusuna attım.

Sanırım,hazır sayılırdım.

Yeniden yatak odama yöneldim ve yatağıma ilerleyerek yorganı hafifçe kaldırarak içine yerleştim.Evde olmasını ilk kez bu kadar çok istiyordum.Buraya gelip bana bağırıp çağırmasını,hatta belki yeniden vurmaya yeltenmesini.

Yeniden özgürlüğümü ve gençliğimi kazanmam çok uzakta sayılmazdı.

Kapının kilit sesi dikkatimi toparlamama sebep olurken,yutkunarak yavaşça doğruldum.Ela irisleri,anında soluk kahvelerimi yakaladığında eli yavaşça kapıya gitti ve kapıyı yeniden kilitledi.

''Zayn,ben-''

''Beni delirtmekten zevk mi alıyorsun Aden?''

Cümlemi sert bir şekilde sarf ettiği cümlesi ile kestiğinde yerime sinerek yanıma yaklaşmasını bekledim.Fakat o inatla kapının önünde durmuş,yumruklarını sıkıyordu.

esclave•malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin