right now I wanna see it all

6.2K 265 95
                                    

**

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

**

Yorgun hissediyordum ve buruk.

Saten sabahlığıüzerime geçirip gergince pencereden bahçeyi izlemeye koyulmuştum.Saat oldukça geç olmuştu ve tek temennim geldiğinde yorgun ve isteksiz olmasıydı.

Gigi,benimle bu planı yapma konusunda tereddütlü gibi görünse de içten içe onun da tek kadın olma arzusunun olduğunu görebiliyordum. Bu durum oldukça komikti çünkü bir tarafta isteyen diğer tarafta istemeyen kadın vardı. Tam ortada ise,ikimizi de isteyen Zayn.

Şakaklarımı ovarak perdeyi usulca çektim. Kimbilir,belki de şuan onun kolları arasındaydı ve buraya gelip aynı şekilde beni de isteyecekti. Onun kafasının içerisine sızmak ve nasıl böyle davrandığını anlamak istiyordum. Sanki tüm dünyanın en gizemli şeyi oymuş gibi.

Kapı tıklatıldığında elimi alnımdan hızla indirerek oraya doğru ilerledim ve kilitli olan kapıyı açmadan önce boğazımı temizledim.

''Kimsiniz?''

Sık nefes alış verişlerini duydum ve hemen ardından boğuk sesini.

''Benim.''

Kapı kilidini çevirip bir kaç adım gerilediğimde kalbim sanki kilometrelerce koşmuşum gibi atıyordu. İşte her gece yaşadığım o stres,her gece hissettiğim o korkunun yine pençelerinde kıvranıyordum. O ise,içeriye adımlarken bakışlarını bana bir an olsun çevirmeden banyoya ilerledi ve üzerindeki ceketi,banyoya girmeden hemen önce çıkartıp koltuğun üzerine gelişi güzel fırlattı.

Benim burada olmamı umursamıyormuş gibi.

Yutkunarak Gigi'nin Zayn'e bunları söylemiş olabileceği düşüncesini geçirdim aklımdan. Fakat eğer söylemiş olsaydı Zayn bu kadar sakin kalamazdı. Şu ana kadar en az bir kaç yerimin morarması ve kalbimin kırıcı sözleriyle ağrıması gerekiyordu.

Baş parmağımdaki tırnağı kemirerek,banyodan gelen su sesi ile beraber istemsizce koltuğa doğru yürümeye koyuldum. Gigi söylemediyse muhtemelen yorgundu ve gözü yorgunluktan beni bile görmüyordu. Bunu genellikle yorucu geçen iş günlerinin ardından yapardı.

Sessiz sakin bir duş sonrası,uyurdu. Yine öyle olmasını umdum.

Koltuğun üzerindeki cekete bakışlarım iliştiğinde,içimden gelen merak dürtüme engel olmak ve olmamak arasında gidip gelirken,ceketi alıp üzerinde her hangi bir kadın parfümü kokusu var mı diye kontrol ederken buldum kendimi. Sadece onun o kendine has kokusu vardı. Tamamen o kokan ceketten bir kaç nefes daha alarak,ne ara yumduğumu bilmediğim gözlerimi açtım ve aynı yere bırakarak geriledim.

Kocasını merak eden kadınlar gibi davranmaya başlamıştım iyice.

''Aden.''

Kapalı kapının ardından kesilen su sesi ile beraber sesi yükseldiğinde koltuktan iyice uzaklaşarak dikkatle seslendim.

esclave•malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin