~ Ντρέιβεν ~
Η καταιγίδα είχε ξεσπάσει μετά απο ώρα , καταστρέφοντας αργά οτιδήποτε ηταν στερεό , χτυπώντας και αφανίζοντας οτιδήποτε αδύναμο • όπως και τα μέλη του συμβουλίου πρίν λίγο με την υπομονή μου.
Στεκώμουν διπλα απο το παράθυρο κοιτάζοντας την καταστροφή που διαπραγμάτιζε η φύση στα διμιουργήματα της , καθώς με τα βίας άκουγα τον πατέρα μου να συζητάει ένθερμα με τον Νικλάους Ρούμποβ . Τον βασιλιά της πέμπτης διάστασης .Την διάσταση των λυκανθρώπων . Δεν συμπαθούσα αυτόν τον άντρα .Κάτι πάνω του μου θύμιζε κάτι και δεν με άφηνε ήσυχο εδώ και ώρα .
<< Συμφωνείς με όλα αυτά που έγιναν; >> Η φωνή του Τσάρλι με έβγαλε απο τoν λήθαργο που είχα βυθιστεί .
<< Δεν έχει σημασία πλέον >> είπα κοφτά ανάβοντας ενα τσιγάρο και παίρνοντας μια βαθειά τζούρα .
<< Ζωηρούλα μας βγήκε πάντως >> μουρμούρισε σταυρώνοντας τα χέρια του κάτω απο το στέρνο του και στηρίζοντας την πλάτη του στον τοίχο ρίχνοντας μου ενα φευγαλέο βλέμμα .
"Μήπως θα 'ταν πιο εύκολο αν την ειχαμε σκοτώσει ; "
Σκέφτηκε απο μέσα του .
" Όχι δεν θα ήταν πιο εύκολο "
Άφησα αυτή τη σκέψη να γεμίσει το κεφάλι μου , προτού υψώσω τοίχους γύρω απ'το μυαλό μου .Δεν ήθελα κανέναν μες στο μυαλό μου εκείνη τη στιγμή .
Έπρεπε να σκεφτώ μόνος μου .
Κάτι στο βλέμμα του κοριτσιού , σε αυτά τα μεγαλα καστανοπράσινα μάτια , με είχε ενοχλήσει αναγκάζοντας με να κάνω πίσω όταν ούρλιαζε στην κουζίνα .
Ηταν ενα γνωστό συναίσθημα , όπως νόμιζα , αλλά δεν μπορούσα να εντοπίσω ποιό.
<< Εννοεί πως θα'ταν καλυτερα για εκείνη αν δεν είχε μπλέξει μ'εμάς ; >> εξήγησε ο Μπρένταν που ήρθε προς το μέρος μου . Τον ένιωσα να σπρώχνει το διανοητικό μου φράγμα , και έτσι αποφάσισα να το χαμηλώσω μια ιδέα .
" Οι λόγοι για τους οποίους την έφερες εδώ , Ντρέιβεν , ήταν εγωιστικοί , παρά τα όσα μπορείς να πεις στον πατέρα ".
"Και πιο είναι το πρόβλημα με αυτό αν είναι έτσι; "
" Το πρόβλημα είναι ότι ο εγωισμός σου έχει φέρει σε μπελάδες το βασίλειο ."
Μου πέταξε την εφημερίδα στο στήθος όλο νεύρα . Άνοιξα την εφημερίδα σε ενα άρθρο σχετικά με τις αυξανόμενες δαπάνες για την άμυνα .Κλείνοντας τη σκέψη του σε όλους εκτός απο μένα , μου έδειξε το άρθρο :
YOU ARE READING
† Σκοτεινός-Δεσμός-Αίματος †
VampireΉ ζωή της Ρόζαλι Καστίλ θα αλλάξει απότομα μετά τον θάνατο της οικογένειας της , θα βρεθεί αντιμέτωπη με έναν σκοτεινό κόσμο που δεν ήξερε ότι υπήρχε, θα βρεθεί φυλακισμένη στα δίχτυα της αλήθειας και της προδοσίας . Ή γνωριμία με τον σκληρό, καυτό...