*Ενημέρωση *

459 64 59
                                    

                                                       
Μπορώ να πω ότι ποτέ μου δεν περίμενα αυτήν την αντίδραση απο ένα τέτοιο σάιτ .
Περίμενα κατανόηση ,και υποτίθεται οτι ατομα που ασχολούνται με βιβλία έχουν πιο ανοιχτούς ορίζοντες και δεν ενδιαφέρονται για στερεότυπα ή δεν ξέρω τι άλλο .
Έχουν αρχίσει να διαδίδονται φήμες που πραγματικά δεν μου αρέσουν και μου έχουν προκαλέσει αρκετά προβλήματα.
Προσπάθησα να μην αναφέρω τίποτα μπας και το πρόβλημα περάσει αλλά μάλλον έκανα λάθος.
Καταρχάς ,να ξεκαθαρίσω το θέμα περί "σχέσεων" με άτομα που δεν ξέρω .
Δεν κάνω σχέσεις με άτομα που δεν γνωρίζω  ,συγκεκριμένα απο εδώ ,και χωρίς παρεξήγηση δεν νομίζω να αφορα καποιες που χωνουν τις μύτες του εκεί που δεν τους αφορά .
Αν κάνω σχέση είναι δικο μου θέμα , τέλος .
Δεν αφορα κανέναν άλλο.
Δεύτερον και το χειρότερο ,
Αν έχω πει οτιδήποτε άσχημο για κανέναν να ερθει να μου το πει στα σχόλια ή τσατ δεν με νοιάζει ιδιαίτερα ,να μάθω επιτέλους τι έχω πει και είναι τόσο οικτρό .
Και επιπλέον αν απαντάω στα σχόλια ή βάζω φατσάκια ή δεν ξέρω τι άλλο το κάνω απο ευγένεια .
Μου αρέσει να δίνω απαντήσεις σε ερωτήσεις .
Δεν φταίω εγώ αν καποιες /οι δεν ξέρουν τι σημαίνει τρόπους συμπεριφοράς και ευγένεια .
Οι δικοί μου γονείς έκαναν σωστα την δουλειά τους .
Και επιπλέον απο οτι ξέρω εδώ γράφουμε ιστορίες και περιμένουμε να μάθουμε την άποψη του αναγνώστη όχι την προσκοπική ζωή του καθενός ή συγκεκριμένα αν ο Ντόμινικ είναι Γκέι .
Και για να σας λυθεί  η απορία
είμαι στρέιτ .Και ακόμα και αν ήμουν υποτίθεται ότι βρισκόμαστε στον 21 αιώνα "είμαστε πλέον ανοιχτοί σε αυτά τα θέματα ".
Αν σας αρέσει ή ιστορία μου καλώς ,αν δεν σας αρέσει απλα μην την διαβάζεται και μην ασχοληστε μαζί μου .
Κατανοητό ?!!
Ελπίζω να είναι για εκείνα τα ατομα που σκάνε να μάθουν τι κάνω και την δεν κάνω .
Αα και κάτι ακόμα , δεν δέχομαι μηνύματα απο ατομα που προσπαθούν να μου την πέσουν και να μου κανουν ερωτικες εξομολόγησης ,δεν με ξέρετε και δεν θέλετε να με μάθετε .

Υ.Γ Ζητώ συγγνώμη για αυτή την ενημέρωση που έπρεπε να δουν κάποιοι απο τους λιγοστούς αναγνώστες μου .
Σκόπευα να μην το κάνω θέμα αλλά μου έχει δημιουργήσει αρκετά προβλήματα αυτή η κατάσταση .

Επιπλέον θα έχει ενα μεγάλο κεφάλαιο στο τέλος τηε εβδομάδας ,το δουλεύω ακόμα .
Ciao.

† Σκοτεινός-Δεσμός-Αίματος †Where stories live. Discover now