17

454 29 7
                                    

   Jeżeli czytasz napisz w komentarzu ,, Czytam "  💖💖

 5 miesięcy później 

Moje życie jest szczęśliwe, chociaż nie łatwe. Moje malutkie szczęście dobrze się rozwija. Spokojnie mogę powiedzieć że urodzę dziewczynkę a Charlie i Chloe będą chrzestnymi. Z moją mamą nie utrzymuję kontaktu, nigdy nie wybaczę jej tego że zostawiła mnie gdy najbardziej jej potrzebowałam. Chciałam chodzić do szkoły ale gdy  tylko było widać że jestem w ciąży w szkole zaczęły się plotki. Mówili że jestem dziwką, że zaciążyłam, że nie wiadomo kto jest ojcem dziecka. Chcąc tego uniknąć po prostu zostałam w domu. Leo jest niesamowicie szczęśliwy, a z Tily, jego siostrą mam bardzo dobry kontakt. Dzisiaj z moim chłopakiem idziemy poszukać mieszkania do kupienia, żeby w końcu mieszkać na własnym. 

                                                                    **********
Leo znalazł śliczny domek za w miarę rozsądną cenę. Wchodzę do domu, i przez chwilę stoję z rozdziawioną buzią. Domek ma 2 piętra. Na parterze jest garaż,na pierwszym piętrze jest kuchnia, łazienka, jadalnia i salon z wyjściem na taras. Natomiast na drugim piętrze jest wolny pokój, z którego można zrobić garderobę, salon, pokój gościnny, pokój naszej córeczki oraz łazienka. Cały dom był pięknie wystrojony, w moim stylu, dlatego nie musiałabym nic zmieniać. 
- Leo, ja chcę tu mieszkać -  wyszeptałam 
- Wiem, dlatego ten domek jest już nasz - uśmiechnął się.
Już tydzień później spędziliśmy pierwszą noc w nowym, własnym domku. 
-------------------------------------------------
Nowy rozdział 💖💖
Mam nadzieję że się spodoba 💖💖
Czytajcie, gwiazdkujcie i komentujcie 💖💖

Wybieram Ciebie /L.DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz