8

7K 289 67
                                    

-Ce mărime porți la sutien?

-D-de ce?

-Am dormit bine pe pieptul tău pentru că e destul de mare... am vrut să îmi pun și mâinile dar știam că o să te sperii.

Începusem să cred că abia acum își arăta adevărata față. Și era un om atât de pervers.

-Deci?

-75C...

-Uhmm...asta e bine, îmi place. Pot să îi ating?

-C-ce?

-Sânii tăi, să îi ating...

-Nu. Nu!

Râde. În hohote. Ce râs frumos.

Își întinde mâna ignorând-o pe a mea care încerca să îl oprească. Îmi cuprinde sânul în mâna sa și îl strânge ferm privindu-mă cu un zâmbet cuceritor. Deja eram înfierbântată.

Am gemut.

-Îți doreai asta, nu-i așa? Recunoaște!

-Nu.

Încearcă să își strecoare mâna sub tricou pentru a-mi atinge pielea, dar il opresc.

-Doar de data asta...

Spune pe un ton rugător. Și m-a înmuiat.

Se poziționează în genunchi pe pat și strecurându-și lent o mână pe sub tricou. Strânge lacom, în palmă zona la care voia să ajungă și mă privește cu o licărire ciudată în ochi. Într-o fracțiune de secundă îmi ridică maioul și își lipește buzele de sânul liber începând să îl sugă cu putere. Mi-am abținut gemetele când dinții lui au început să îmi tragă de sfârc.

-Ajunge... gata.

Îmi înfig o mână în părul lui, cu dorința de a-l opri dar sfârșesc prin a-i mângâia scalpul, strângându-mi mâna într-un pumn din când în când pentru a-i provoca durere.

-Așa doar mă exciți mai tare.

Rostește repede și în șoaptă apoi se întoarce asupra sânului meu dar îmi scot mâna din părul său. Oricât de mult îmi plăcea, trebuia sa îl opresc. Asta era greșit.

-Gata! T-tu ești iubitul mamei! Ești t-tatal meu vitreg!

Îl îndepărtez de pe mine și mă privește curios.

-Lasă prostiile alea, Nura!

-Nu sunt prostii!

-Calmează-te acum...

-Lasă-mă singură, te rog...

-Plec după ce mă lași sa te pup.





Iubitul mamei mele; Simon DominicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum