31

4.5K 243 40
                                    

Strâng în palmă lama cuțitului până când aceasta îmi despică pielea și mă uit la mama care încă ne analiza poziția. Nu era una indecentă.

-M-m-am tăiat în palmă și am țipat iar ajussi a venit mai repede.

Spun lăsând lacrimile să îmi umezească colțurile ochilor. Chiar durea.

-Fata mea!

Mama lasă telefonul să îi cadă pe gresia rece și vine ca arsă spre mine aproape împingându-l pe Dominic.

-Să de-a dracu'! Bagă repede mâna sub apă!

Spune la fel de agitată și pornește jetul de apă apoi iese din bucătărie probabil căutând niste pansamente.

-De ce dracului ai făcut așa ceva?

Dominic îmi șoptește dur, vizibil îngrijorat.

-Nu voiam să se întâmple ceva cu noi...

-Oh, iubito.

Spune drăgăstos dar conversația noastră e întreruptă de mama care își face din nou apariția de data aceasta cu trusa de prim ajutor.

***

-La ce film ne uităm?

Îl întreb prietenoasă pe Dominic, deoarece mama se afla prin apropiere.

-Bambi.

Afirmă zâmbind și se trântește pe canapea.

-Este potrivit pentru vârsta ta.

Continuă pe același ton profesional și mă îndrept spre aceeași canapea facandu-mă comodă.

-Nici ceea ce îmi faci tu nu este potrivit pentru vârsta ta.

-Mă bucur că nu te mai doare atât de tare Nura ssi(co=domnișoară), mama ta ți-a bandajat bine mâna.

Schimbă subiectul facandu-mă să îl privesc confuză dar își dă ochii peste cap si realizez că mama se apropia de noi.

-Ce film ai ales, dragule?

Întreabă mama așezându-se între noi doi, deoarece îi făcusem loc.

-Suicide Squad.

-Ahh, am auzit ceva despre el. Vorbeau niște dongsaeng la muncă.

Spune mama iar Dominic pornește filmul.



Iubitul mamei mele; Simon DominicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum