Îl privesc încă terifiată cum pășește cu mine în brațe spre ieșire. Trage de poarta din fier pentru a o deschide și se apropie grăbit de mașină, așezându-mă pe capotă.
-Dă mie asta! Spune si îmi smulge bluzonul din dreptul pieptului, aruncându-l pe parbriz. Nu ai nevoie de el acum.
-Doamne, suntem într-o parcare. Dacă ne vede cineva? Eu sunt aproape dezbrăcată si..
-Mă cheamă Dominic, nu "Doamne". In curând o să fi complet dezbrăcată, nu îți face griji...iar dacă cineva o să ne întrerupă o să îi dau un glonț în cap.
Spune relaxat și râd la ultima parte.
-Tu nu ai un pistol!
Afirm si își tuguiește buzele devenind mai accentuate decât sunt. Își duce o mână la spate și privesc șocată arma neagră din mâna lui.
-Ai-ai omorât pe cineva până acum?
Își pune pistolul la loc, în spatele pantalinilor si își dă ochii peste cap.
-Ce contează?
-Deci ai omorât!
Spun repede, începând să mă foiesc palmele mele erau amorțite deoarece stăteam cu ele în sus pentru a-mi acoperii sânii.
-Nu. De ce dracu' voi femeile vorbiți înainte să gândiți? Sunt cel mai mare păcătos dar nu aș omorâ niciodată un om!
Spune și vede că mă calmez apoi îmi dezlipește palmele de pe piept apropiindu-și buzele și începând să mă sărute pe gât.
-Acum mă lași dracu', odată să îmi fac treaba?
Mârâie de-a dreptul și aprob zâmbind. Scap un țipăt când mă trage de picioare și alunec până mă lovesc de pieptul lui apoi mă întinde pe spate.
-Tu doar o să stai așa, spune sărutându-mă între sâni și coborând spre stomac pana la marginea pantalinilor mei scurți, iar eu o să te fac să te simți bine.
Gem la simplele sale cuvinte.
Se lasă pe vine, în fața mașinii muscandu-mă în zona slitului și practic chițăi. Degetele lui îmi desfac pantalonii și mi trage in jos, pe picioare cu tot cu lenjeria intimă, privindu-mă în ochi iar eu doar zâmbesc.
-Ești fericită că o să ți-o trag în sfârșit?
Se apleacă peste mine zâmbindu-mi pervers iar eu mă sprijin pe coapte pentru a ajunge la el să îl sărut.
-E miezul nopții, iar eu sunt dezbrăcată într-... Ahh!
Gem când limba lui fierbinte mă atinge în nenumărate rânduri. Mă ridic pentru a-i apuca părul și îl trag mai mult spre mine strângându-l cu coapsele și cred că îi plăcea asta deoarece întreaga lui gură începuse să mă asalteze, clătinându-si capul în stânga și în dreapta pentru a-mi creea mai multă plăcere. Puteam să îmi dau seama că e experimentat, fiecare mișcare a limbii sale era adâncă făcându-mă să tremur din încheieturi pentru prima oară.
-Dominic...
Șoptesc și îmi împing corpul mai mult în el. Degetele sale urcă pe corpul meu până ajung în dreptul gurii si le accept automat începând să le sug, privindu-l în ochi. La un moment dat se ridică și își izbește buzele de ale mele, degetele sale pătrunzându-mă adânc.
-N-ai idee cat mă abțin să nu ți-o trag din toate părțile.
Îmi șoptește făcându-mă într-un fel să mă simt mândră că îl stârnesc atât de mult.
CITEȘTI
Iubitul mamei mele; Simon Dominic
Fanfiction#6 fanfic - 5 septembrie 2016 #2 fanfic - 15 septembrie 2016 #1 fanfic - 25 septembrie 2016