-Ce te doare mai exact?
Mă întreabă interesându-se de febra mea musculară.
-Picioarele și abdomenul când mă încordez.
-Eu ți-am spus să stai moale!
Mă ceartă și vreau să îmi dau ochii peste cap, dar îmi amintesc că asta îl scoate din sărite.
Nu mai spune nimic în schimb continuă să mă privească de sub sprâncenele încruntate. Mă întrebam dacă mă privește urât pe mine sau pur și simplu se gândește la ceva ce nu ii face plăcere. Mă ridic de pe scaun iar el tresare de parcă cineva i-ar fi aruncat cu apă rece pe față.
-Ce se întâmplă cu tine?
Pun paharul meu și ceștile de cafea în chiuvetă urmând ca mama să le spele pentru că eu practic nu mai am voie de când mi-am scăpat cuțitul în mână.
-Mă simt puțin ciudat...
Afirmă și mă așez lângă el, pe scaunul pe care stătea mama mai devreme.
-În ce sens? Îți e rău?
Îl întreb îngrijorată lipindu-mi palma de fruntea lui să verific daca are febră.
-Nu, doar am o stare nașpa!
Chicotește și, deși era atât de fals m-am prefăcut că îl cred zâmbindu-i înapoi.
-Hai sus, vreau să țin în brațe!
Zâmbesc la propunerea lui și ne ridicăm de pe scaune în același timp. Îmi prinde mâna în a sa și ieșim din bucătărie mergând spre camera mea.
Se întinde pe patul meu și îl urmez, sfârșind prin a sta cu capul pe pieptul lui și a-l ține în brațe. Ii auzeam respirația grea și inhalam parfumul pe care îl ador atât de mult. Singurul lucru care ma împiedica să adorm fiind mâna lui ce mă mângâia pe spate.
-Regreți... că te-ai culcat cu mine?
Atât vocea lui groasă cât și întrebarea mă făceau să îmi mușc buza superioară. Sincer, asta începuse să mă frământe încă de când l-am văzut alături de mama în bucătărie.
-N-nu acum... nu stiu, nu îmi dau seama.
Înghit în sec când realizez că i-am dat cel mai stupid răspuns și îl pot auzi cum oftează, probabil înțelegând că sunt confuză.
-Tu regreți?
-Nu, chicotește și își ridică capul pentru a-mi lăsa un sărut pe frunte. A fost printre puținele dați când am făcut dragoste... și a fost plăcut.
Zâmbesc la auzul cuvintelor sale simțind cum golul din stomac se umple încet. Am fost convinsă că regretă după modul în care se comporta cu mine.
Brațele lui mă ridică pentru a fi la același nivel și îmi lasă o linie invizibilă de săruturi pe pielea gâtului.
-Ești...
Buzele sale se apropie de ale mele și durerea din capul pieptului se intensifică când abia îmi atinge buzele.
-Ce sunt Nura? Spune-mi.
Șoptește sărutându-mi obrazul în nenumărate rânduri.
-Ești important pentru mine...
Eu nu înțeleg băieții/bărbații, de aceea Dominic are unele mistere pe care nici eu nu le stiu.
Așa perfect👑💜✔
CITEȘTI
Iubitul mamei mele; Simon Dominic
Fanfiction#6 fanfic - 5 septembrie 2016 #2 fanfic - 15 septembrie 2016 #1 fanfic - 25 septembrie 2016