12✔

6.8K 265 66
                                    

-Știu că te-ai trezit. Chiar atât de mult îți place să te pup?

Mă întreabă și chicotesc pentru că se chinuia să mă trezească de câteva minute bune.

-O să fim singuri până după-amiază. Pe urmă plec la muncă.

-Ce muncești?

Îl întreb zâmbind cu ochii închiși. Nu știam multe lucruri despre el.

-Am un lanț de hoteluri, pensiuni, restaurante...chestii plictisitoare.

-Îhm...păcat.

-De ce?

Se sprijină pe un cot fiind captivat de conversația noastră iar celălalt brat îl așază peste talia mea.

-Că nu ai un club de noapte.

Râde.

-Tu? Club? Nu cred că ești genul. Ești prea tăcută.

-Și ce?

Îl întreb rotindu-mi ochii.

-Măcar ai fost vreodată într-un club?

Oftez. El acum râdea de mine.

-Da. De la 17 ani merg.

-Cu cine?

-Foști iubiți, prieteni.

Mârâie dezaprobator trăgându-mă aproape de el.

-De acum o să mergi doar cu mine!

Spune hotărât dar își plimbă delicat vârful nasului pe gâtul meu.

-O să deschid un club de noapte numai pentru tine.

Râd.

-Nu glumesc.

Își ridică privirea la același nivel cu a mea. Mă emoționam din ce în ce mai mult. Mi-am trecut una din palme prin părul său apoi mi-am adus aminte că asta îl excită și am lăsat-o jos. Nasurile noastre fiind la doar câțiva centimetri distanță.

-Ai probleme cu ochiul stâng?

Chicotește și se trântește lângă mine.

-Ești prima persoană care observă asta...

-Deci...ce ai?

-Nu văd cu el... Sunt orb pe jumate.

Ii cuprind brațul cu ambele mâini ale mele și mă apropii de fața lui cu intenția de a-l pupa pe obraz dar își întoarce capul și îmi cuprinde buzele într-un sărut lent. Voiam de mult timp să îl sărut.

După ce limba lui mi-a alunecat printre buze s-a poziționat deasupra mea, tinandu-mi mâinile deasupra capului. I-am gemut în gură când unul dintre genunchii săi mi-a pătrund între coapse, oprindu-se chiar în înfundătură.

S-a desprins din sărut doar ca să mă privească rânjind, dar mi-am ridicat capul spre al său continuând sărutul.

Păreri, ceva?























Iubitul mamei mele; Simon DominicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum