Mă așeaza pe patul din camera mea apoi se lasă pe vine pentru a-mi scoate pantofii argintii. Mă privește în liniște câteva secunde apoi își apasă buzele moi pe gamba mea și urcă pe pulpă, lăsând în urmă o linie udă.
Se așează în genunchi și își lasa capul pe stomacul meu, privindu-mă precum un copil curios.
-Arăți oribil. Ți-am spus să nu te machiezi.
Șoptește privind în jos, ascunzându-și ochii de mine.
-Nu știam că ai în plan să mă faci să plâng...
Vocea mea oribilă sună puțin cam tare iar Dominic se ridică și se așeaza lângă mine, pe pat.
-Pot să mă revansez, prințesă...
Șoptește doritor, aproape de urechea mea aprinzându-mi unul din sâni în mână și apropiindu-si buzele de gâtul meu.
Îmi dau seama că acum se simțea vinovat și voia doar să se revanseze. Era o persoană bună, cu mici excepții.
-Nu trebuie să te revansezi, îi spun îndepărtându-i mâna, nu trebuie să te simți vinovat, nici să îți ceri scuze. Și eu am greșit!Fac o pauză și îi privesc ochii ce mă priveau cercetător. Pielea lui era fierbinte și avea părul puțin ciufulit dar asta nu îl făcea mai puțin atractiv.
-Vreau doar să înțelegi că exiști doar tu și nimeni altcineva.Nu o să plec de lângă tine până nu o să îmi ceri tu.
-Nu o să îți cer asta.
Vocea lui groasă sfărâma liniștea soaptelor mele și îl privesc zâmbind pentru că știu că spune adevărul.
Mă apropii de buzele lui, să îl sărut dar îmi acoperă gura cu palma și mă îndepărtează.
-Mai întâi curăță-ți fața... mă sperii.
Afirmă privind în partea opusă mie și pufnesc.
-Ce om imposibil.
Mă gândeam să mai scriu doar câteva capitole, maxim 5, voi ce ziceți?
Si poate cineva sa ma ajute cu un fucking trailer?
CITEȘTI
Iubitul mamei mele; Simon Dominic
Fanfiction#6 fanfic - 5 septembrie 2016 #2 fanfic - 15 septembrie 2016 #1 fanfic - 25 septembrie 2016