Brațele puternice îi stăteau în jurul meu, practic împingându-mă în pieptul lui. Tot ce auzeam erau respirațiile noastre, pentru că nu mai spusese nimic de mai bine de cinci minute.
-De ce taci?
Își ridică capul de pe umărul meu și mă privește derutat de parcă doar ce îl trezisem din somn.
-Îmi pare rău, puiule. Sunt obosit...cred că încep să îmbătrânesc.
-Ba nu! Arăți atât de tânăr și mult mai bine decât multi adolescenți.
-Deci... nu trebuie să îmi fac griji că o să mă lași pentru un puști.
Râd.
-Tu... o să mă lași pentru o femeie care are de toate?
-Ce înțelegi tu prin 'de toate', Nura?
Mă întreabă tinandu-și ochii închiși. Probabil este cu adevărat obosit.
-Păi... păi ea este independentă, frumoasă...știe să gătească, este iubitoare.
-Tu nu poți să fi iubitoare pentru mine? Nu trebuie să fi independentă dacă ești a mea. Poti sa studiezi și chestii, dar nu o să te las oricum să muncești, sau să faci mâncare pentru mine. Am deja un bucătar, chiar și două servitoare. Și tu ești o femeie al dracului de proastă dacă crezi că ești urâtă.
Îmi înghit nodul din gât ascultându-l tăcură. El voia cu adevărat să îmi ofere acea viață, sau erau minciuni ca să mă impresioneze. Am încredere în el că mă poate proteja, dar nu pot să îi cred orice balivernă ce îi iese pe gură.
-Tu o să te căsătorești cu mama mea.
Oftează și îi văd pupilele ce i se învârt. Tocmai și-a dat ochii peste cap. El mă surprinde din ce în ce mai mult.
-Încă nu ți-ai dat seama că stă cu mine doar pentru bani? Doar ca să i-o trag? Ești așa bleagă, ea o să se plictisească de mine și de banii mei și o să îmi zică 'pa'.
-Mama mea nu face așa ceva!
-Tu, o cunoști ca pe o mamă, Nura. Eu o cunosc ca pe o femeie. Crezi că e prima care îmi mănâncă banii?
Nu puteam să cred că mama e în stare de așa ceva. E mama mea.
-Te înșeli!
Ii spun si aprobă ușor. E o persoană atât de matură uneori.
-Nu vreau să avem o discuție pe tema acestui rahat. Ce spui să dăm bluza ta jos?
-Ce?
Fac ochii mari si prind marginea bluzonului de pe mine, strângând-o.
-Nu aici! Dacă vine cineva?
-Ba da! Nu vine nimeni, haide!
Îmi prinde palmele si le îndepărtează de bluzon doar ca să îl scoată de pe capul meu. Mă privește în ochi, îndemnându-mă să încep eu așa că îmi pun o palmă pe ceafa sa, împingându-i capul între sânii mei. Nici nu ajunge bine și își deschide gura cuprinzând unul și începe să îl sugă lacom, profitând din plin că nu îmi pusesem sutien. O făcusem intenționat. Știam că urma să mă atingă și voiam să îl simt cât mai intens. Își duce o mână pe spatele meu pentru a mă suspine și îmi arcuiesc trunchiul când cealaltă mână a sa ajunge pe sânul meu liber strângându-l în așa fel încât să îmi provoace plăcere.
-Oh Doamne!
-Îți place?
Mă întreabă trecând cu limba peste pielea sensibila și tot ce am putut să spun a fost ceva indescifrabil. M-a privit amuzat și mi-a pus bluzonul în brațe, ridicându-se cu mine cu tot.
-Să nu te îmbraci!
Mă avertizează.
-O să te termini pe capota mea, bine?
Păreri?
CITEȘTI
Iubitul mamei mele; Simon Dominic
Fanfic#6 fanfic - 5 septembrie 2016 #2 fanfic - 15 septembrie 2016 #1 fanfic - 25 septembrie 2016