-In ce fel...să te vreau?
Îl întreb confuză, gândindu-mă la mai multe ipoteze.
-În toate felurile.
-Visezi.
Ii spun și îmi întorc capul spre telefonul său pentru a privi cât e ceasul.
-Nu te mai foii!
Șoptește de parcă cineva ar fi lângă noi si nu voia să îl audă.
-De ce?
Nu spune nimic, în schimb își ațintește privirea spre poala sa, si la fel fac și eu. Înghit nodul din gât, rușinată și încerc să mă îndepărtez de partea lui intima dar îmi prinde fiecare fesă în parte și mă aduce chiar mai aproape. Exact pe bucata tare de carne pe care începeam să o simt.
Își apropie buzele de gâtul meu începând să îl sărute, udându-mi pielea. Limba lui trece prin spatele urechii mele și îmi arcuiesc spatele gemând încet, realizând după că erecția sa se mișcase odată cu bazinul meu.
-Nu îmi face asta Nura.
Șoptește și aveam de gând să îmi cer scuze dar buzele sale mă prind într-un sărut lacom și murdar.
-Mișcă-te.
Îmi șoptește în față buzele lui lucind din cauza salivei sărutului. Înțelesesem ce spune abia când își așezase mâinile pe bazinul meu pentru a mă ghida.
Am început să mă mișc din nou simțind o senzație plăcută când părțile noastre intime se frecau prin haine.
-Nura!
Numele lui ieșea în repetate rânduri printre buzele mele. Am prins părul din creștetul capului său într-un pumn, auzindu-l cum geme neajutorat și mi-am lipit buzele de gâtul sau începând să sug porțiunea de piele de la capătul maxilarului său.
Palmele lui îmi strângeau talia în încercarea de a mă face să mă mișc mai repede. Îmi lipesc buzele cu disperare de ale lui gemând când și-a ridicat bazinul făcând atingerea mult mai profundă.Și-a lăsat capul pe spate gâfâind iar eu mi l-am așezat pe pieptul său. Gândindu-mă ca tocmai am mimat sexul. Cu iubitul mamei mele.
Se pricepe cineva la făcut coperți?
CITEȘTI
Iubitul mamei mele; Simon Dominic
Fanfiction#6 fanfic - 5 septembrie 2016 #2 fanfic - 15 septembrie 2016 #1 fanfic - 25 septembrie 2016