Stau în pat privind ceasul din două în două minute. Dominic i s-a alăturat mamei acum mai bine de o oră și tot ce mi-a spus a fost să nu adorm.
Deveneam din ce în ce mai plictisită iar asta m-a împins să adorm chiar dacă mă împotriveam din răsputeri.
***
Simț prezența unei perechi de buze pe gâtul meu dar o ignor și prefer să adorm din nou.-Știi că nu îmi place când mă refuzi.
Vorbește încet dar totuși dur, strângându-mă de sold.
-Imi e somn, lasă-mă să dorm!
-Ți-am spus să nu adormi.
-Te-am așteptat o oră jumate.
Mormăi cu fața în pernă închizându-mi ochii la loc dar tresar din cauza usturimii când palma lui îmi lovește fundul.
-De ce ai făcut asta?
Îl întreb furioasă, aproape țipând dar el doar chicotește.
-Ca să te trezești.
Îmi dau ochii peste cap și devin puțin tensionată când se poziționează deasupra mea coborând cu limba de pe gâtul meu până între sâni apoi înapoi.
-Știu că ți-ai dat ochii peste cap și de data asta nu o să mai trec cu vederea. O să ți-o trag!
Mă fixează cu privirea și constat că nu avea nici un rânjet pe față, ceea ce mă făcea să cred că nu glumește. Înghit în sec și îmi ridic capul pentru a vorbi, dar el o ia ca pe o invitație să înceapă și își izbește buzele de ale mele.
Era ciudat să îl resping așa că l-am sărutat înapoi cu aceeași pasiune încât l-am simțit gemându-mi în gură. Cu o mână se ținea stabil deasupra mea iar cu cealaltă își descheia pantalonii. Am auzit cum a deschis slitul și și-a scos membrul afară rupând sărutul. Cu aceeași mâna mi-a prins încheietura și a indreptat-o acolo.
-Ia-l in mâna.
Spune cu vocea tremurândă și mi-am dat seama că era într-un moment de vulnerabilitate. Îl las să îmi îndrume palma până când înconjor cu degetele bucata întărită de carne și încep să îmi mișc mâna.
-Nu așa iubire... strânge mai tare!
Spune cu aceeași voce vulnerabilă și se sprijină pe amândouă palmele, acoperindu-mă și începând să mă sărute din nou.
CITEȘTI
Iubitul mamei mele; Simon Dominic
Fanfiction#6 fanfic - 5 septembrie 2016 #2 fanfic - 15 septembrie 2016 #1 fanfic - 25 septembrie 2016