18

5.8K 265 36
                                    

Era trecut de ora doisprezece când când mama a venit în camera mea să mă trezească.

-Trezește-te Nura, e ora prânzului. Niciodată nu ai dormit atât de mult. Ce ai făcut aseară?

Curiozitatea se citea pe fața ei, dar nu eram idioată să îi spun adevărul.

-Am fost prinsă de o carte și am pierdut noțiunea timpului, îmi pare rău mami.

O mint iar ea se apropie de mine si își trece degetele prin părul meu.

-O să îți strici ochișorii puiule dacă citești atât de mult. În 10 minute să vi jos, vom lua masa cu Dominic.

Îmi trântesc fața în pernă pentru că nu pot să îmi ascund zâmbetul.

-Bine mamă.

Speram sa vină, dar nu credeam că o va face. De îndată ce mama închide ușa mă duc la șifonier și scot niste haine neobișnuite pentru gustul meu. Trag pantalonii scurți, cu talie înaltă pe picioare și închid nasturii apoi privesc în oglindă zâmbind. Ei erau doar cu două degete mai jos de fundul meu. Sper să mă privească doar pe mine. Mă îmbrac așa ca să aibă ochi doar pentru mine! Trag un tricou scurt peste trunchi, lăsând la o parte sutienul. De obicei se holbează mult timp la sânii mei, vreau să îl fac să nu se abțină.

-Bună dimineața!

Spun zâmbind și îl privesc pe Dominic cum înghite în sec si își lasă privirea în jos murmurând un 'neata' în timp ce mama îmi răspunde veselă. Mă așez la masă și privirea i se oprește pe sânii mei, neinteresându-l că mama poate să îl vada.

După ce mâncăm mama rămâne să spele vasele iar eu anunț că voi merge în camera mea privindu-l pe Dominic cu înțeles. Trec câteva minute iar ușa camerei mele se deschide. Părea serios, și supărat. Mă scanează câteva secunde din cap până în picioare apoi își întoarce capul. Mă speria atitudinea lui, probabil îl dezgustau hainele de pe mine. În general purtam haine decente, chiar și în casă.

-Ce s-a întâmplat? Pari nervos...

Mă apropii mai mult de el fiind îngrijorată.

-Sunt al dracului de nervos! spune și face un pas spre mine, lipindu-ne piepturile. Și supărat. Ești îmbrăcată așa, iar eu nu pot să te arunc în patul ăla și să ți-o trag!

Spune furios și râd ducându-mi mâinile după gâtul lui în timp ce el își umplea palmele cu sânii mei, strângându-i.

-Sunt așa excitat!

Îmi ia una dintre mâini și o duce la partea lui intimă, masându-se cu palma mea. Își duce palma din doi peste sânul meu, lăsându-ma doar pe mine să îi creez plăcere.

-S-să îl strâng?

Șoptesc și aprobă cu capul pe spate. Apuc cât de bine pot lungimea sa prin pantaloni și o strâng auzindu-l cum geme.

Într-o fracțiune de secundă mă întoarce, lipindu-mi spatele de pieptul lui.

-Dacă nu ne oprim acum, îți garantez ca nu o să pot mai târziu.

Șoptește lăsându-si una dintre mâini să îi cadă între coapsele mele. Se simțea bine chiar și prin pantaloni.

-Nu putem de data asta, trebuie să plec.

Îmi sărută umărul și iese din cameră lăsând în urmă doar mirosul parfumului său.

Trebuia să postez de ieri dar mi s-a șters capitolul. Păreri?



Iubitul mamei mele; Simon DominicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum