01.

1.2K 58 0
                                    

Aludtam még, amikor csörögni kezdett a telefonom.
- Tessza Anderson?
- Igen-nyögtem ki nagy nehezen.
- Találtam önnek egy menedzseri munkát. A meghallgatás ma tíz órakor lesz.
- Hiszen már fél tíz van!-kaptam a fejemhez, majd pattantam fel az ágyról.
- Hívtam magának taxit, 15 perc múlva ott van. Sok sikert!- letette a telefont. A fürdőbe rohantam. Gyorsan kontyba fogtam hosszú barna hajamat. Ki sminkeltem magam. Felvettem egy térdénél kiszakított fekete nadrágot és egy fehér elegánsabb felsőt. Ekkor dudáltak. A taxi itt van. A kezembe vittem a fekete magas szárú converse-emet. A kocsiba beültem és felhúztam a lábamra.
- Sajnos nem tudom a címet.
- Nekem mondták és ki is fizettek.- mormogta egy fogpiszkálóval a szájába. Hátra dőltem és csak néztem a hatalmas épületeket. Egy irodánál álltunk meg. Nyomtam egy ötöst a kezébe, majd kiszálltam. "Csak" negyedórát késtem. A váróteremben rajtam kívül volt még két szakállas férfi. Mindketten teli voltak tetoválással. Fél óra múlva már csak én voltam a váróteremben. Az ajtón kilépett az egyik szakállas férfi.
- Következő!- hallataszott a kis irodából. Bementem és becsuktam magam mögött az ajtót. Egy kis asztal előtti székre ültem. Nem volt bent senki. A lábam és a kezem remegett a nagy izgalomtól. Az irodából nyílt egy ajtó egy kis konyhába.
- Gyertek még egy és vége.- sóhajtások hallattszottak aztán ki jött négy fiú. Először nem néztek rám. Mindegyik szórakozott valamivel.
- Mi a neved?- kérdezte a legszélső fiú. Rám nézett és a komás arca ellenére felismertem. Őt és a többieket. Ez a banda. Akinek a menedzsere lehetek. A The Vamps.

A MenedzserWhere stories live. Discover now