Cameron nézőpontja
Nem számítottam arra, hogy Tessza megcsókól.
- Még jó, hogy James ezt nem látta!- veregette meg a vállam Tristan. Az öltözőben ültem a The Vamps-szal együtt. Nem rég jöttek vissza a színpadról. Ekkor valami furcsa durranást hallottunk.
- Ez ugye nem egy lövés volt?- kérdezte Brad, mire a folyósora futottunk. Egy biztonsági őr állt az ajtónál nem akart ki engedni minket. Ekkor James lépett be.
- Hol van Tessza?- tettem fel a kérdést James-nek.
- A tetőn- épp, hogy kimondta két ujjabb lövést hallottunk. Az őrt félre lökve ki futottam az ajtón egyenesen fel a tetőre. Elsőnek egy srácot láttam a földön feküdni. Aztán Tesszát. Mögöttem jöttek a többiek is. Tesszához futottam. Hallani lehetett a mentő szirénáit.
- Mindjárt itt van a mentő!
- Cuki vagy amikor aggódsz!- nevetett fel. A mentősökkel Mr. Aderson is jött. Mindent ott hagyva követtük a mentő autót.
Tessza műtéte 1 órás volt. Aztán ki jött az orvosa.
- Maguk a The Vamps?
-Igen!- álltam fel velük együtt.
- A fiúnak semmilyen szerve sem sérült. Már teljesen stabil az állapota. Tessza viszont...
- Mi van Tesszával?- néztem könnyes szemmel a doktor nőre.
- Sajnálom. Mi mindent megpróbáltunk! Nem tudtuk meg menteni...
YOU ARE READING
A Menedzser
FanfictionA nevem Tessza és én vagyok a The Vamps új menedzsere. BEFEJEZETT