Próbáltam vissza hívni, de nem lehetett. Privát szám.
- Jeremy!- kaptam fel a fejem- Hol van Jeremy? - futkároztam össze-vissza .
- Nyugi itt vagyok! Mi az? - egyre idegesebb lettem.
- Segítened kell!
- Mégis miben? A takarítónő nem sokára ide ér...
- Apát és Seant elrabolták! - vágtam a szavába. - Segíts kiszabadítani őket!
- Ki? Hogyan? Hisz még fegyverünk sincs!
- Tudom honnan szerezhetünk!
- Nem tudom, ez nem biztos, hogy jó ötlet! - mondta Jeremy.
- Nem fogom ezt annyiban hagyni! - be ültem egy taxiba. Két óra múlva már az ajtón kopogtam megállás nélkül, ki sírt szemmel.
- Megyek már! -üvöltött, majd kinyitotta. - Tessza te jó ég! Jól vagy? - berontottam James melett és egyenesen a szobám felé vettem az irányt. Az ágy alól elővettem a fegyveres ládikomat. 25 különböző fegyver van benne. - Tessza mi folyik itt? Mire készülsz? - a többiek is megérkeztek.
- Mit csinált az a seggfej Cameron? -kérdezte Brad, szinte vörös fejjel. Vettem egy mély levegőt.
- Figyeljetek rám! Hívjátok fel a rendőrséget és mondjátok meg, hogy egy ügynököt elraboltak, a neve Freddie Anderson. Van még egy túsz is. A régi raktár épületben vannak. - hadartam, majd ki mentem.
Brad nézőpontja
- Figyeljetek rám! Hívjátok fel a rendőrséget és mondjátok meg, hogy egy ügynököt elraboltak, a neve Freddie Anderson. Van még egy túsz is. A régi raktár épületben vannak. - fejezte be Tessza, majd ki futott. Utána mentem, de már sehol se volt. Tettük amit mondott és fel hívtuk a rendőrséget. Aztán elindultunk ahhoz a régi raktárhoz. Már a rendőrök és a mentők is ott voltak. Kiszálltunk a kocsiból. Az egyik rendőrhöz futottunk.
- Sajnálom, de nem mehetnek beljebb! - állt be elénk.
- Bent van a barátnőnk! - ekkor Sean lépett ki, a kezében Tesszával.
YOU ARE READING
A Menedzser
FanfictionA nevem Tessza és én vagyok a The Vamps új menedzsere. BEFEJEZETT