Tristan-nel aludtam, de nem volt semmi!! Este megbeszéltük, hogy senkise érez többet a másik iránt, mint amennyi egészséges lenne. Úgy érzem, mintha már régebb óta ismernénk egymást. Ennek örülök.
Tristan snapchat sztorija:Connor snapchat sztorija:
Miután megittam a kávémat elindultunk a reggeli műsorba.
- Jó reggelt London! A mai vendégeink nem más, mint a The Vamps!- kezdte el a műsor vezető.
- Az utolsó kérdés. Ki az a Tessza? Sok kép van róla snapchaten. Valamelyikötők barátnője? A legtöbben legalábbis ezt pletykálják! Ez a kép is arra utal Tristan...- ekkor ez a kép jelent meg a képernyőn.Tristan elnevette magát.
- Tessza a mi új menedzserünk. Semmi több.- magyarázta Tris.
- Akkor most következzen Tessza Anderson!- ledöbbentem. Leültem James mellé.
- Tessza mit gondolsz a The Vamps teljesítményéről?
- Hát nem rég óta vagyok a menedzserük, de eddig nem volt problémánk. Hamar meg barátkoztunk egymással. Ahogyan a képen is látszik.
- Az előző menedzsereteket ti rugtátok ki igaz?
- Igen. Marknak elme problémái voltak.
- Hát a ma reggelbe csak ennyi fért bele. Köszönjük, hogy eljötettek! Tessza örülök, hogy itt voltál. Reméljük még találkozunk.- még a fiúk beszélgettek a műsor vezetőkkel. A telefonom csengeni kezdett: "Privát szám"
- Igen?- szóltam a telefonba.
- Egyszer már figyelmeztettem. Ez az utolsó!
- Mark! Tudom, hogy maga az! Kirugták, törödjön bele végre és hagyjon békén!
-Meg fogom találni!- lecsapta a telefont. A névjegyzékben rá kerestem a koncert helyszín igazgatójára és felhívtam.
- Sűrgősen hívja fel az összes biztonsági őrt. Húsz perc múlva én is ott leszek!
- Hol leszel 20 perc múlva?- kíváncsiskodott Connor.
- Ahol lesz a koncert, csak egy kis gubanc van.
- Akkor menjünk, ugyis érdekel mekkora a színpad.- negyed óra alatt oda értünk.
- Elintézek néhány dolgot, addig nézzétek meg a színpadot és ha valami nem jó szóljatok!- mint a gyerekek ugy futottak a színpadra ugrálni. Én pedig bementem az egyik irodába, ahol már várt legalább 40 biztonsági őr.
- Akkor vágjunk bele!
YOU ARE READING
A Menedzser
FanfictionA nevem Tessza és én vagyok a The Vamps új menedzsere. BEFEJEZETT