- Mit keresel itt?
- Jöttem bocsánatot kérni!
- De hisz nem csináltál semmit!- mondtam gúnyos hangon.
- Tudom. Nem kellett volna azt mondanom amit mondtam. Tényleg sajnálom! Nem szeretnék veled rosszba lenni.
- Rendben van.
- Akkor megbocsájtassz?- nézett rám boci szemekkel.
- Igen!- nevettem el magam.
- Gyere ma nálunk alszol!- húzott volna már a kocsihoz.
- Várj, akkor összepakolok!
- De gyorsan!- elővettem egy táskát beledobtam egy felsőt, a fogkefémet és a sminkemet. A telefonomat zsebre dugtam és már be is zártam az ajtót.
- Holnap legalább nem késtek el, ha nálatok alszom!- mosolyogtam. Bevittem a nappaliba a táskámat. A fiúk megint fociztak. Az ajtó félfának dőlve néztem őket. A zsebembe csörögni kezdett a telefonom.
"Privát szám"
- Igen, tessék?!
- Jobban teszi, ha minnél hamarabb eltűnik a The Vamps közeléből vagy meg fogja bánni!
- Maga meg ki a franc? - letette.
- Valami baj van?- ölelt át hátulról James.
- Minden oké!- gyorsan lezártam a telefonomat. Nem akartam elmondani, hiszen ez "normális" és nem kell komolyan venni.
- Elmehetnénk valahova együtt az egész banda!-vetette fel az ötletet James.
- Nem vagyok bandatag.
- Most már az vagy- suttogta a fülembe, majd egy puszit nyomott az arcomra. Egész este hülyéskedtünk. Hideg volt ezért vittem magammal egy pullovert.
Snapchat sztorik:
Tessza
BradJames
Tristan
Connor
(elvettem a teloját)
YOU ARE READING
A Menedzser
FanfictionA nevem Tessza és én vagyok a The Vamps új menedzsere. BEFEJEZETT