13.

831 34 2
                                    

3 HÓNAP
MÚLVA

- Oké akkor az első az I found a girl lesz! Tris gyere ide légyszi!
- Igen Tesszám?- már mindenki becézget a bandában.
- Tiéd lesz Omi része! Csak akkor fogsz bemenni, ha Omi vagyis a te részed jön. Egész szám alatt elől leszel Brad-del együtt.
- Értettem Hercegnő!- nyomott puszit az arcomra Brad.
- Manófül! Várnak a folyosón interjúra.- Connor is adott becenevet. A riporter egy körülbelül velem egy idős szép fiú volt.
- Mit gondolsz oda lesz értük a közönség?
- Nem garantálhatom,de az biztos, hogy most is mindent megtesznek az ügy érdekében!
- Hogy érted, hogy nem garantálod?
- A summertime ball- on többen is fellépnek. Például: az 5SOS, Cameron Dallas és a One Direction. Tudjuk, hogy nem mindenki szereti a bandát. Ízlések és pofonok. Ez nem olyan, mint amikor csak The Vamps lép fel. Ott csak a The Vamps rajongók vannak. Itt meg lehet, hogy valaki a 5 second of summer miatt jött el.
- Hm. Ez jogos válasz! Ebben teljesen igazad van! Hát köszönjük, hogy válaszoltál!
- Gyere, hadd öleljelek meg! Szeretek ölelkezni!- nevetni kezdtünk. Puszit nyomtam az arcára.- Na, megyek vissza!- a srác integetett. - Fiúk, a próbának vége! Menjetekbe az öltözőbe!- hallgattak rám, mint mindig. Ma van július 28. Brad szülinapja. Az ajándékom egy torta és egy gitár amin rajta van Jesse tappancs lenyomata. Vettem még két doboz The Vamps-os muffint amit a fellépők közt osztok el.
- Brad nem hagytad ott a kendődet?- verte át Connor Brad-et, hogy amíg ő vissza megy mi elő tudjunk készülni. Amikor belépett az ajtón együtt kezdtük el énekelni a boldog szülinapot. Oda adtuk az ajándékokat és tortáztunk.
- Megyek ki osztom a muffint! Addig készüljetek.- bólogattak. Befordultam az öltözök felé, de vakaki fellökött.

A MenedzserWhere stories live. Discover now