28.

661 29 1
                                    

- Be jössz? Megnézhetnénk valami filmet!- kérdeztem a ház előtt.
- Amit csak szeretnél!- egy puszit nyomott a homlokomra. Gyorsan rendet raktam minden szobában. Csináltam pop cornt és nézelődni kezdtem a hűtőben, hátha találok valamit. A fagyasztóban viszont jobbat találtam, mint amire számítottam. A kedvencemet.
- Nézd! Találtam csokis-mentás fagyit.- mutattam Cameron-nak akin meglepetésemre nem volt felső. Csak egy alsó gatya. Tátott szájjal néztem végig a kockáin.
- Tessza te jobban olvadsz, mint a fagyi!- ekkor észhez kaptam, hogy nem kéne ennyire nézni. Bele túrt a hajába és össze borzolta azt. A szívem eszméletlen gyorsan vert.
- A..akkor nézhetjük a filmet?- dadogtam. Leült a kanapéra én pedig teljesen a másik szélére ültem.
- Miért ültél olyan messze tőlem?- mosolygott, mivel tudta a választ.
- Nem fogom kimondani!- tetettem a durcit, de közben mosolyogtam.
- Gyere már közelebb! Most kaptalak vissza!- nemlegesen bólogattam. Elinditottam a Hős6ost. Éreztem, hogy Cam engem néz.
- A filmet nézd ne engem!- mutattam a tévé felé. Elkezdett pattogatott kukoricával dobálni.- Szeretném nézni a mesét!- próbáltam komoly lenni. Hát ez nem sikerült! Amikor rá nézek csak mosolyogni tudok. Megfogta a bokám és elkezdett magához húzni.
- Én viszont téged szeretnélek átölelni és megcsókolni!- egyre kisebb volt köztünk a távolság.
- Most már itt vagyok!- suttogtam.
- Jah, pedig kinéztem valakit a koncerten, a néző téren ült.
- Kapd be!- löktem el gyengéden.
- Aztán rá jöttem, hogy az csak te vagy...-mondta "lehangoltam". Kikapcsoltam a filmet.
- Sajnálom, hogy csalódnod kellett!
- Az élet teli van csalódással..., de hát azt hiszem befogom érni veled is!- suttogta mielőtt még megcsókolt volna. Elmentem fürdeni, fogat mostam és leszedtem magamról a sminket. Mire vissza értem Cam már fél álomban volt. Befeküdtem mellé. Adtam neki egy puszit hozzá bújtam.

 Adtam neki egy puszit hozzá bújtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Reggel viszont.....

A MenedzserWhere stories live. Discover now