- Tessza! Kelj már fel!- mondta Tristan felém hajolva. Elkezdtem tapogatni magam.
- Hogy? Én élek? Tristan! -kezdtem el kapkodni, majd Tristan arcára egy hatalmas puszit nyomtam.
- Persze, hogy élsz! Csak rosszat álmodtál és engem is felkeltettél. - nyavajgott. Felpattantam az ágyból és Brad szobájába futottam. Mikor beléptem rá ugrottam.
- Jó reggelt neked is! - ásított bele az utolsó szavába.
- Annyira imádlak, sosem akarlak elveszíteni!- az ajtóban James állt meg. Ki simítottam a hajamat az arcomból, de akkor már nem volt ott.
- James várj! - mentem az említett fiú után. Ő felém fordult és megállt.
- Igen? - vakarta meg a tarkoját.
- Szeretsz? - néztem mélyen a szemébe.
- T-tessék? - dadogott. Közelebb léptem hozzá.
- Szeretsz? -suttogtam a szemét és a száját felváltva nézve.
- I.. I... Igen... - mondta ki végre. Mind ketten elmosolyodtunk. Ekkor megcsókoltam. Éreztem rajta, hogy meglepődött. Aztán a derekamnál fogva még közelebb húzott, ha ez még lehetséges. Miután eltávolodtunk egymástól szorosan átöleltem.
*1 hónap múlva *
Csak egy álom volt. Most már James és én együtt vagyunk egy ideje. A banda jól megy. A karrierem is egyre jobb. A szakmában a legjobbnak tartanak. Sean is talált magának egy lányt, a neve Caroline."A hatodik rész "
YOU ARE READING
A Menedzser
FanfictionA nevem Tessza és én vagyok a The Vamps új menedzsere. BEFEJEZETT