19.

696 31 1
                                    

- Szia Tessza! Apád azt mondta vigyáznom kell rád.- Sean-nel együtt jártam középsuliba. Legjobb barátok voltunk, de azóta őt sem láttam.
- Dolgom van!- ültem be a kocsiba. Ő pedig az anyós ülésre ült.
- Szerintem, ne indítsd be a kocsit.
- Nem fogok ölbe tett kézzel várni!
- James a tetőn van Markkal együtt!
- Ezt meg honnan veszed?- néztem rá. Elkezdett felfelé mutatni.
- Látom őket.- tényleg lehetett látni és Mark fegyvert fogott James-re. Fel futottam a lépcsőn.
- Miért nem voltam elég jó?- kérdezte Mark üvöltözve.
- Nem akarod őt bántani! Engem akarsz!
- Ő is bántott engem! Megérdemli.
- Nem szándékosan bántott. Nem akart neked rosszat. Engem is sokszor megbántottak, de hidd el. Utána megbánják azt amit tettek!
- Tegye le a fegyvert!- lépett mellém Sean- Kettő az egy ellen! Ez már nem sülhet ki jól!- Mark ekkor meghúzta a ravaszt. Eltalálta Seant. A földre esett.
- Ha meghal magát börtönbe zárják! Akkor pedig lemondhat a The Vamps-ról.
- Azt...azt nem lehet! Hívjon mentőt!- ordíbált- Most!
- Rendben!- remegő kézzel felhívtam a mentőt- 5 perc és itt vannak! Látja ott jönnek!- mutattam a háta mögé amivel el tereltem a figyelmét. Jamest ellöktem előle és próbáltam kicsavarni a kezéből a pisztolyt, de nem sikerült. James ez alatt le futott. Aztán *bumm*.

A MenedzserWhere stories live. Discover now