10.

839 36 1
                                    

Megszédültem az ütéstől, de eszméletemnél voltam. Hátra akartam fordulni, de valaki pofon vágott. Elég erős ütés volt. Ebben a pillanatban láttam meg Mark arcát. Nem habozott, át lökött az asztalon és kiesett a pisztoly a kezemből.
"Többet ésszel, mint erővel"
Ez mindig beválik. Nem kell kigyúrtnak lennem ahhoz, hogy leterítsek egy nálam kétszer nagyobb férfit. Csak jó taktika és puff. Mark a földre is került. Nem támadt, hanem kifutott az utcára. Felvettem a pisztolyt és utána futottam. James a kocsi előtt állt. Mark James láttán megtorpant és elővett egy kést. Egyre közelebb ment Jameshez.
- Héj Mark! Ennyi volt?- tereltem a figyeltem magamra. Eldobtam a pisztolyt.- Gyere csak!- meg is indult felém. Sikerült ki ütnöm a kezéből a kést. Végül elfutott. Végig folyt a vér az arcomon.
- Jól vagy?
- Volt már rosszabb.
- Nem kell orvoshoz menned vagy valami? Van a közelben egy kórház!
- Nem kell orvos kibírom, de amit most láttál nem mondhatod el a többieknek. Megértetted?
- Basszus Tessz, de szarul nézel ki! El kéne menni orvoshoz.
- James ígérd meg, hogy nem mondod el!- üvöltöttem rá.
- Ígérem. Nálunk fogsz lakni!- közölte.
- Ezt az ötletet mégis mikor szülted?- válaszoltam gúnyosan. Kinyitotta a kocsi ajtót.
- Ülj be. Most azonnal told be azt a kerek popsidat abba a rohadt kocsiba vagy én foglak bele tuszkolni!- ledöbbentem. James ki akadt. Vicces. Be ültem és rám zárta az autót.
- Te most komolyan bezártál?- próbáltam kinyitni az ajtót, de nem ment.
- Mindjárt jövök és nem mész sehova!- parancsolt rám.
- Igenis uram!-vigyorogtam. Bement a házba.- Te meg mi a szart csinálsz drágám?- bámultam ki az ablakon.- Két perc múlva kijött az egyik sporttáskámmal a kezébe.
- Mehetünk.- a hátsó ülésre dobta a táskát.
- Raktál be zoknit?
- Igen.
- És melltartót?
- Igen raktam be.
- És bugyit?
- Tettem be.- láttam rajta, hogy mindjárt röhögni kezd.
- Remek... és tangát is?- itt már én se bírtam ki röhögés nélkül.
- Miért jó a tanga?- nézett rám érthetelen fejjel- Oké szexi meg minden, de akkor is.
- Cica gatyában jobb a segged, ha tangát veszel fel hozzá!- magyaráztam.
- Váltsunk inkább témát. Mi legyen a kamu sztori? Ilyen sérülést nem kapsz akár mi miatt.
- Ne mondj semmit! Nem akarok hazudni nekik.
- Mit akart Mark? Miért bántott téged?
- Mert jobb vagyok, mint ő. Maradjunk ennyiben.
- Beszari kis pöcs vagyok!- szidta magát James.
- Nem vagy az!
- Megvédhettelek volna!
- Állj félre!
- Mi? Miért?
- Csak állj félre.

A MenedzserWhere stories live. Discover now