32.

570 30 0
                                    

- A fiúk tudják, hogy így döntöttél?- kérdezte Sean.
- Nem mondtam nekik...
- És mégis mikor szándékozod elmondani?
- Nem akartam- kezdtem bele, de Sean félbe szakított.
- Mi az, hogy nem akarod elmondani nekik? A sajtó rád van kattanva! Az rosszabb, ha a hírekbe látják, hogy a Magconos srácok új menedzsere vagy.
- Nem vagyok a menedzserük, csak elkísérem őket és az első helyszínen én leszek a "műsorvezető"
- Szerinted mit akarnak ezzel elérni?!
- És ha menedzserük leszek? Akkor sincs semmi!- pakoltam tovább.
- Szereted őket?
- Mármint kiket?- kérdeztem vissza.
- A The Vamps-ot.
- Persze, hogy szeretem őket!
- Akkor rosszul cselekszel!- ezzel kiment a szobából. Kezdem azt hinni, hogy igaza van. El kell nekik mondanom. Ennyivel tartozom.
- Indulhatunk?- jött be Cameron a csomagjaim ért.
- Út közben be kéne ugranom valahova, ha nem gond.
- Dehogy baj!- beszálltunk a buszba és 20 perc múlva meg is álltunk a The Vamps ház előtt. Mélylevegőt vettem és becsöngettem. Brad nyitott ajtót.
- Tessza! Örülök, hogy visszajött...- kezdett örülni nekem, de én megszakítottam.
- Beszélni szeretnék veletek!- hajtottam le a fejem egy pillanatra.
- Öhm...gyere be!- be csukta utánam az ajtót- A nappaliban vannak.- beálltam a tévé elé. James döbbentem nézett rám.
- Sziasztok! Lenne valami, amit elszeretnék mondani nektek.
- Hallgatunk hercegnő.- ült le Tristan mellé Brad.
- Egy vagy két hétre elmegyek a Magcon-os fiúkkal túrnézni! Az első fellépésükön én leszek a "műsorvezető".- Brad mintha könnyekkel küzködött volna.
- Az szuper!- erőltetett egy mosolyt az arcára- Lehet, az lenne a legjobb, ha most elmennél...- Brad a kezébe temette az arcát.
- Én....én sajnálom! Tényleg!- szabadkoztam.
- Tessza! Kérlek. Menj. El. Most!- tagolta egyre hangosabban.
- Megyek már...-suttogtam. Tristan kinyitotta nekem az ajtót és még neki is könnybe lábadt a szeme.
- Ennyit arról, hogy szeretsz minket...- mielőtt bármit is mondhattam volna becsapta előttem az ajtót. Az ajtónak döntöttem a fejem.
- Sajnálom- suttogtam. Cameron lefutott a buszról és szorosan átölelt.

A MenedzserWhere stories live. Discover now