26.

679 32 1
                                    

Sean nézőpontja
Negyed óra múlva kezdünk. Már mindenki itt van. A közönség is elfoglalta a helyét.
- Egy kis figyelmet!- álltam fel a székre- Az asztalról vegyétek el a gyertyákat és irány a színpad!- ki mentünk. A One Direction, a 5SOS, Debby Ryan, Cameron Dallas, Shawn Mendes és a The Vamps elénekelte a Say Something című számot. Sokan sírtak. Köztük Brad is. És egyszer csak elvett egy gitárt és elkezdte a Hallelujaht énekelni.
Tessza nézőpontja
Brad el énekelte a kedvenc számomat. Régebben mondtam, hogy imádom amikor ezt a számot énekli. A kezem remegett. Eljött a pillanat. Hátat fordítottak a közönségnek és én addig egy mikrofonnal a kezemben fel sétáltam a színpadra. A rajongók síkitozni kezdtek, de a fiúk nem néztek hátra.
- Ez a hét nélkületek borzalmas volt! Hogy tudtam ez előtt élni? Látni, ahogyan sirattok engem. Látni hogy azt hiszitek, már nem élek! Közben pedig, mint egy idióta üvöltöztem nektek a tévén keresztül, hogy itt vagyok! Csak így volt biztonságos, ha elhitetjük mindenkivel azt ami nem igaz! Ti azt hittétek nem látlak titeket! A temetésen is ott voltam. Legszívesebben a nyakatokba ugrottam volna, de nem lehetett! És azt hittem bele őrülök!- lassan hátra fordultak. Látszott rajtuk, hogy nem hisznek a szemüknek.- Szeretlek titeket!- először Cameron jött oda hozzám. Szorosan megölelt és hallottam, ahogy sírt. Eltolt magától és megcsókolt, erre a közönség elnyújtott "u" hangot hallatott. Aztán jöttek a többiek. A The Vamps lefagyva állt könnyes szemmel. Lassú léptekkel elindultam feléjük.
- Nem lehet sem látni, sem megérinteni a világ legszebb dolgait. Ezeket a szívnek kell éreznie! Amikor láttalak titeket gyászolni. Honvágyat éreztem, mert a világ legjobb dolga nem volt velem! Oly csúnya a halál... és az a rettenetes, hogy a többi ember élve marad.- eléjük értem és megálltam- Nem haltam meg! Élek és ígérem, hogy többé nem foglak itt hagyni titeket vagy különben velem kell jönnötök!
- Soha többé ne hagyj itt Hercegnő!- Brad épp hogy ki tudta mondani a sírástól.

A MenedzserWhere stories live. Discover now