HADİ HAYIRLISI

22 0 2
                                    

MEDYA; MEHMET AY (SELİN'İN BABASI)

''Kızım daha iyi misin?''

''İyiyim baba. Sen olmazsan..'' Kapının açılmasıyla sözüm yarıda kesildi.  Öğretmenim içeri girdi ilk önce arkasından da en iyi arkadaşlarım. Aralarında Selim yoktu. Doğru yaa kırgındı o bana. Gelmemesi gayet normal.. Hem durumum da gayet iyi. Düştüğümde bilincim yerindeydi. Sadece ağzımı ve gözlerimi açmakta zorlanıyordum. O anki durumlarımı hala hatırlayabiliyorum mesela. 

''İyi misin Selinciğim?''

''İyiyim hocam. Hoşgeldiniz arkadaşlar siz de''

''Seni çok merak ettik. Selim seni hastaneye götürdükten sonra hiç görünmedi. Onu da çok merak ediyoruz.'' dedikten sonra Zeynep, o elin sahibinin Selim olduğunu öğrendim. Benim düştüğümü nerden biliyor? Orda ne işi vardı? 

***

1 Hafta Sonra..

Düşüşümden sonra okula geldim. Sıra arkadaşım yoktu. Bol bol dinlenirim artık. 

''Selin, geçmiş olsun. Selim hala mı yoookk???'' diye havladı Sevim Hoca.

Sınıftan uğultular gelmeye başladı.

''KESİN SESİNİZİİ!!'' Bu hoca da ne kadar sert yahu. Bu kadar disiplini Milli Eğitim Müdürü kaldıramaz hocaa!! Ay ben eski neşeme dönmüşüm yahu! Ay çok mutluyum. Hadi halay çekelim, kankiştolar..!!

Hoca böyle bağırınca sınıfta bir sessizlik oldu tabii. Sessizliği tabii ki de ben bozmadım. Sevim Hoca  bozdu. 

''Selin''

''Efendim hocam.''

''Geçen hafta benim ikinci dersime niye girmedin?'' Gel yumurtla bakalım..

''Teneffüste fenalaştım. Selim de beni hastaneye götürebileceğini söyleyince şey ettim. Onayladım yani. Sağlık bu sonuçta..''

''Okulun penceresinden dışarısı çok güzel görünüyor değil mi Selinciğim?''

Anlamıştı cırtlak karı..

''Evet. kaliteli camlar kullanmış pinti müdür.''

''Müdür Beyimiz pinti değildir.'' Hemen nasıl da yumuşadı...  Bu müdürü hocaya karşı kullanabilirim. Hayin fikirlerimi bir kenara bırakıp hocaya cevap vermeye yeltendim. 

''Sakın cevap veriyim deme!'' Ağzımı açtım daha ya. Belki esneyeceğim? 

Cevap vermemek için başımla onayladım. Yeter ki sussun. Hiç çekemeyeceğim cırtlağı. 

Oooo beyimiz teşrif etmiş. Hadi Hayırlısı..


AŞK DİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin